anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z reklamacja i zwrotem kosztów przesylki

pawel490
#7 Wielbiciel#

Witam

Zakupiłem świece do auta i po paru miesiacach użytkowania wystapiły z nimi problemy wiec skontaktowałem sie ze sprzedajacym ustalilismy że mam wyslac w celu reklamacji. Reklamacja została uznana tylko wystapił problem tego typu ze zakupiłem 6 świec tyle zareklamowałem i wysłąlem po czym sprzedajacy twierdzi iż dostał 5 świec i za tyle mi zwrocił . Upieram sie o zwrot za 6 świec ale sprzedajacy upiera sie przy swoim i do porozumienia nie chce dojsc wiec zaproponowałem sprawdzenie wagi ktora jest na opakowaniu wysylki i sprawdzeniu kto ma racje. Ale sprzedajacy nawet nie przyjmuje mojej propozycji sprawdzenia i do tego nie chce zwrócic kosztów wysylki reklamacji. Mineło 180 dni wiec dyskusja za pomoca allegro nie mozliwa wiec jak rozwiazac ten problem ????

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@pawel490 Przy zasadnej reklamacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci całą Twoją wpłatę i koszt odesłania towaru. Jeżeli sprzedający chce oddać tylko część środków i odrzuca propozycję sprawdzenia zawartości na podstawie ciężaru przesyłki, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedający otrzyma stosowny komunikat.

Gdyby to nie pomogło, wystąp o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Po 180 dniach nie złożysz już standardowego wniosku, ale możesz w tej sprawie napisać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Zgodnie z regulaminem POK, w wyjątkowych przypadkach możliwe jest wystąpienie o rekompensatę po upływie 180 dni od zakupu.

oznacz moderatorów