Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z zakupionym przedmiotem, a dokładnie sprzedający od dwóch tygodni się nie odzywa po mimo tego że miesiąc czasu wykonywałem instrukcje sprzedającego w celu naprawienia przedmiotu. Nie mogę założyć dyskusji bo minęło 180 dni natomiast przedmiot kupiłem około roku temu. Gwarancja w aukcji a raczej rękojmia miała być dwa lata. Chce naprawy przedmiotu, wymiany lub zwrotu pieniędzy. Co mogę zrobić?
@TrUpA Podaj mi proszę numer tego zamówienia 🙂
To ta aukcja, dyskusje też wrzucić?
Zawsze możesz poprosić o pomoc tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nie musisz zakładać dyskusji - wystarczy jak napiszesz do All i przedstawisz sprawę. To był zakup od firmy? - wysyłasz towar do reklamacji wraz ze stosownym pismem. Zrobiłeś to?
Jak tego nie zrobiłeś, to więcej nie będę pisał, bo nie ma to sensu.
Niestety firma jest za granicami RP. Chciałem dostać info gdzie to wysłać i na czyj koszt, ale kontakt się urwał i już nie było okazji zapytać. Najpierw chciałem z pomocą sprzedającego wyczerpać wszystkie opcje zanim to odeślę.
@TrUpA Postaramy się pomóc, ale napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz.
Wysłałem formularz, dziękuję Wszystkim za pomoc 👍