Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. dokonałem dzisiaj zakupu i system sprawdzający wpłatę "mielił i mielił" w nieskończoność a w końcu wypluł komunikat że "nie możemy ustalić Twojej wpłaty" czy coś w ten deseń. Anulowałem więc wpłatę, zrobiłem jeszcze raz to samo i dokładnie te same objawy. Wnerwiłem się i odpuściłem jakiekolwiek działania. Po jakichś 10-15 minutach łaskawie dostałem od Allegro informację że opłaciłem zakup. Niestety jak wszedłem na własne konto to okazało sie że wpłata zeszła dwukrotnie z mojego konta. Co mogę zrobić i z kim się skontaktować aby oddano mi jedną z niepotrzebnie zaksięgowanych wpłat?
@Piotrus1978, jeśli płatność pobrano dwukrotnie, wróci na Twoje konto w ciągu kilku dni roboczych.
Niczego nie musisz robić , środki w ciągu 3dni wrócą same na twoje konto.