anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją płatności

Piotrus1978
#7 Wielbiciel#

Witam. dokonałem dzisiaj zakupu i system sprawdzający wpłatę "mielił i mielił"  w nieskończoność a w końcu wypluł komunikat że "nie możemy ustalić Twojej wpłaty" czy coś w ten deseń. Anulowałem więc wpłatę, zrobiłem jeszcze raz to samo i dokładnie te same objawy. Wnerwiłem się i odpuściłem jakiekolwiek działania. Po jakichś 10-15 minutach łaskawie dostałem od Allegro informację że opłaciłem zakup. Niestety jak wszedłem na własne konto to okazało sie że wpłata zeszła dwukrotnie z mojego konta. Co mogę zrobić i z kim się skontaktować aby oddano mi jedną z niepotrzebnie zaksięgowanych wpłat?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Piotrus1978, jeśli płatność pobrano dwukrotnie, wróci na Twoje konto w ciągu kilku dni roboczych.  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Niczego nie musisz robić , środki w ciągu 3dni wrócą same na twoje konto.

oznacz moderatorów