anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z weryfikacją tożsamości przy zakupie na raty.

MAMY ROZWIĄZANIE!
vbn92
#7 Wielbiciel#

Witam. Chciałem zakupić komputer na raty. Zatwierdziłem umowę, lecz po kliknięciu na link w celu wykonania przelewu wyskoczył mi jakiś błąd. Teraz wchodząc ponownie w link wysłany przez alior bank widnieje informacja:

Dziękujemy za zatwierdzenie Umowy.
Jesteś w procesie weryfikacji tożsamości poprzez przelew PBL.
Postępuj zgodnie z informacjami zawartymi w wiadomości e-mail.
Pod przyciskiem znajdziesz dane do ewentualnego wykonania / ponowienia przelewu ELIXIR. Jeżeli przelew weryfikacyjny nie został jeszcze przez Ciebie wykonany lub jego wykonanie zakończyło się niepowodzeniem - spróbuj ponownie.
(PayByLink - przelew natychmiastowy, ELIXIR - przelew tradycyjny (1-3 dni))

Niestety oprócz przycisku "zmień sposób weryfikacji tożsamości" nie ma żadnych danych, bądź linku do wykonania przelewu przez PBL. Niestety żadnego innego maila nie dostałem z instrukcją, ani linkiem do płatności. 

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć, co się stanie jeśli tej tożsamości nie zweryfikuję? Automatycznie umowa jest anulowana bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@vbn92 Tak, w takiej sytuacji do zakupu ratalnego nie dojdzie, a status wpłaty ratalnej zmieni się po kilku dniach na "anulowana". Możesz pozostawić ten wniosek bez żadnych konsekwencji i zacząć wszystko od początku, czyli wypełnić nowy wniosek ratalny. Możesz też napisać do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=03326446-3f17-47ae-adf1-2d52e1419d5a Pomogą Ci w wykonaniu przelewu weryfikacyjnego do już rozpoczętego wniosku.

oznacz moderatorów