Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Od kilku miesięcy mam poważny zgryz z systemem PayU. Otóż po raz piąty.. znowu powtarza się ten sam scenariusz. Wczoraj została dokonana wpłata za kupony tego samego dnia asortyment z aukcji. Przelew jak zawsze został wykonany na poczcie albo w banku do godziny 12. Sumy wpłacone gdzieś sobie istnieją wirtualnie.. między kontem sprzedającego, gniazdkiem w ścianie i komputerem. Ja nie otrzymuje zakupionych towarów, bo sprzedawcy nie otrzymali wpłat. Na dowód dokonanych wpłat mam kawałki papieru z numerami,cyframi i datami tylko nie ma nikogo kompetentnego i rzetelnego w tak wielkiej firmie jak Allegro ażeby te świstki miały jakikolwiek znaczenie. Sumy wpłacone i nie odzyskane na konto to ponad 220 zł niby nie wiele ale droga nie chodzi i do kieszeni samo nie wyskoczy. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź lub podpowiedź, gdzie można szukać pomocy i zwrotu pieniędzy. Dziękuję
@Roy2334 Takie przelew z poczty lub z banku (tradycyjny) dochodzi do sprzedającego po około 3 dniach roboczych. Dane przelewu muszą być identyczne, jak na druczku, który wyświetla Allegro po wybraniu tej metody zapłaty. Gdy coś się nie zgadza, przelew nie dochodzi. Wtedy trzeba pisać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Ok dziękuję za odpowiedź. Pozostaje czekać 72h na zmianę opcji z "płatność w toku" na zapłacone i sprawdzić konto bankowe. Może coś się zmieni...