Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłem produkt 1 grudnia, dopiero dzisiaj 16ego, z przyczyn rodzinnych-zdrowotnych, mogłem go zainstalować. Niestety w zakupach mogłem tylko ocenić sprzedawcę a nie produkt. Wchodząc na zakup nie mam opcji takiej jak ocena produktu, dokonałem tylko oceny sprzedawcy. Nie mogę znaleźć info w sieci. Czytałem tylko że jest Prawdopodobnie 90dni. Ale u mnie takiej opcji nie widać. Czy czegoś nie wiem, czy termin minął? Dziękuję, pozdrawiam
Jak oceniales sprzedawce to zaraz ppnizej jego oceny miales od razu ocene produktu pewnie nie zauwazyles i wystawiles bez
@Client:113677265 sprawdź proszę, czy możesz ocenić zakupiony w produkt z poziomu tej zakładki?
Ale pod pewnymi warunkami, towar nowy i pierwszy raz kupiony przez Ciebie.
Witam. Niestety nie było oceny produktu poniżej oceny sprzedawcy. Nie pierwszy raz coś kupuję i wcześniej tak było. W zakładce też mam napisane "Wszystko zostało ocenione". I oczywiście towar nowy, pierwszy raz zakupiony u sprzedawcy. Ale i tak dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.