anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawieniem oceny produktu

Client:113677265
#7 Wielbiciel#

Witam. Zakupiłem produkt 1 grudnia, dopiero dzisiaj 16ego, z przyczyn rodzinnych-zdrowotnych, mogłem go zainstalować. Niestety w zakupach mogłem tylko ocenić sprzedawcę a nie produkt. Wchodząc na zakup nie mam opcji takiej jak ocena produktu, dokonałem tylko oceny sprzedawcy. Nie mogę znaleźć info w sieci. Czytałem tylko że jest Prawdopodobnie 90dni. Ale u mnie takiej opcji nie widać. Czy czegoś nie wiem, czy termin minął? Dziękuję, pozdrawiam 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

Jak oceniales sprzedawce to zaraz ppnizej jego oceny miales od razu ocene produktu pewnie nie zauwazyles i wystawiles bez

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113677265 sprawdź proszę, czy możesz ocenić zakupiony w produkt z poziomu tej zakładki

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale pod pewnymi warunkami, towar nowy i pierwszy raz kupiony przez Ciebie.

oznacz moderatorów

Client:113677265
#7 Wielbiciel#

Witam. Niestety nie było oceny produktu poniżej oceny sprzedawcy. Nie pierwszy raz coś kupuję i wcześniej tak było. W zakładce też mam napisane "Wszystko zostało ocenione". I oczywiście towar nowy, pierwszy raz zakupiony u sprzedawcy. Ale i tak dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów