anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupami przez telefon.

Client:42911228
#1 Nowicjusz#

Zakupy przez laptopa robię bez problemu, przez telefon po wybraniu przedmiotu do kupna i naciśnięciu przejdż do kasy wyświetla się, ups! mamy problem, wygląda na to, że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę. Tak jest od kilku dni.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Aktualizacja aplikacji?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:42911228 czy na telefonie korzystasz z aplikacji Allegro? Jeśli tak, to spróbuj proszę ją zaktualizować. Jeśli to przeglądarka, to skorzystaj z innej, a następnie wyczyść pamięć podręczną, tej z której korzystasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów