Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Kupiłem dzisiaj gre którą miałem otrzymać cyfrowo i dostać email z instrukcją, po godzinie czasu nic nie otrzymałem więc zarządałem zwrotu, jednak allegro każe mi wysłać produkt i nie wiem co zrobić żeby odzyskać swoje pieniądze. z góry dziekuje za pomoc
@Client:100909705 kontaktowałeś się że sprzedawca? Jaki był czas wysyłki? Jeżeli nie możesz dojść do porozumienia ze sprzedawcą możesz zgłosić problem z transakcja
@Client:100909705 Mylisz pojęcia, jeśli chcesz anulować transakcję skoro sprzedający jeszcze nie wysłał to możesz anulować transakcję, klikasz opcję "Anuluj" w ustawieniach twojego zakupu.
Skoro już kliknąłeś zwrot to zgodnie z obyczajami Ąllegro jest to forma odstąpienia od umowy, ale skoro zamówienia nie dostałeś to nie masz czego zwrócić. Więc jeszcze wszystko przed tobą, możliwe że sprzedający jednak wyśle zamówienie i wtedy powstanie problem, ponieważ przedmioty cyfrowe (gry) nie podlegają zwrotowi. Bo ile razy być ten plik nie odsyłął to i tak zostanie on na twoim dysku albo w skrzynce pocztowej. Więc taki zwrot praktycznie nie istnieje.
Napisz do sprzedającego, użyj magicznych słów na przykład przepraszam, może jeszcze naprawisz sytuację.
ps. muszę przyznać że strasznie niecierpliwy jesteś. Minęła dopiero godzina, może sprzedający po prostu wyszedł, poszedł na piwo lub do znajomych, jeszcze dziś jest sporo czasu...
Tak to nie działa, jak już kupiłeś i od sprzedającego prywatnego to nie zrobisz anuluj ani zwrotu, musisz otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE