anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem treści cyfrowej

Client:100909705
#1 Nowicjusz#

Witam, Kupiłem dzisiaj gre którą miałem otrzymać cyfrowo i dostać email z instrukcją, po godzinie czasu nic nie otrzymałem więc zarządałem zwrotu, jednak allegro każe mi wysłać produkt i nie wiem co zrobić żeby odzyskać swoje pieniądze. z góry dziekuje za pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:100909705 kontaktowałeś się że sprzedawca? Jaki był czas wysyłki? Jeżeli nie możesz dojść do porozumienia ze sprzedawcą możesz zgłosić problem z transakcja 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:100909705   Mylisz pojęcia,  jeśli chcesz anulować transakcję skoro sprzedający jeszcze nie  wysłał to możesz anulować transakcję, klikasz opcję "Anuluj"  w  ustawieniach twojego zakupu.

Skoro już kliknąłeś zwrot to  zgodnie z obyczajami Ąllegro  jest to forma odstąpienia od umowy, ale skoro zamówienia nie dostałeś to nie masz czego zwrócić.  Więc jeszcze wszystko przed tobą, możliwe że sprzedający jednak wyśle  zamówienie i wtedy powstanie problem, ponieważ  przedmioty cyfrowe (gry) nie podlegają zwrotowi.  Bo ile razy być ten plik nie odsyłął to i tak zostanie on na twoim dysku albo w skrzynce pocztowej. Więc taki zwrot  praktycznie nie istnieje.

Napisz do sprzedającego, użyj magicznych słów na przykład przepraszam, może jeszcze naprawisz sytuację.

ps.  muszę przyznać że strasznie niecierpliwy jesteś. Minęła dopiero godzina, może sprzedający po prostu wyszedł, poszedł na piwo lub do znajomych, jeszcze dziś jest sporo czasu...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to nie działa, jak już kupiłeś i od sprzedającego prywatnego to nie zrobisz anuluj ani zwrotu, musisz otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów