anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem

beneton111
#1 Nowicjusz#

Kupiłem kartridże i tusze. Nr zamówienia 38e75b60-9e85-11ef-bee0-750d59f3994f .Wybrałem opcję: ,,dostawa za 0 złotych" bo była taka możliwość, ustalona przecież przez sprzedającego. Sprzedający przysłał mi mail, w którym zażądał dopłacenia 14 zł i podania adresu paczkomatu. Odpisałem podając adres paczkomatu i pytając, w jaki sposób mam te 14 dopłacić, bo na Allegro nie ma takiej możliwości. W następnym mailu sprzedający zażądał anulowania transakcji, czego nie mogłem zrobić, ponieważ sprzedający nadał przesyłce status ,,odebrana" ponadto nie widziałem powodu, dla którego miałbym rezygnować z transakcji. Ze sprzedającym miałem kontakt mailowy, telefoniczny i w dyskusji na Allegro. Sprzedający tłumaczył się mętnie tym, że poczta polska nie przyjmie paczki powyżej 1 kg (chodziło chyba o list polecony), że poczta polska nie przyjmie przesyłki zawierającej tusze i tym podobne. Ostatecznie Sprzedający zerwał jednostronnie umowę odsyłając mi wpłacone przeze mnie wcześniej pieniądze. Chcę tu podkreślić całkowicie bierną postawę pracowników Allegro w dyskusji. Parę raz prosiłem o włączenie się pracownika, niemniej jego interwencja ograniczyła się do zamknięcia dyskusji po tym, jak sprzedający odesłał mi pieniądze. Dopiero po wznowieniu przeze mnie dyskusji pani Natalia [edytowano] w dość oględny sposób zwróciła uwagę sprzedającemu, że nie powinien wymagać ode mnie kwoty dosłania produktu. W mojej ocenie sprawa jest prosta - sprzedający zawarł umowę, udostępniając określony sposób dostarczenia towaru, gdy jego zdaniem wykorzystanie tej opcji stało się niemożliwe zerwał umowę miast wysłać towar innym kanałem, Zwracam tutaj uwagę, że koszt tego innego kanału (przesyłka InPost) to 14 zł. Według mnie doszło do naruszenia art. 66, 70 i 354 KC, zaś czy doszło do naruszenia regulaminu Allegro - nie wiem, bo dotychczasowa postawa pracowników

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@beneton111 Proszę, doprecyzuj, jakie są Twoje oczekiwania, jeśli odzyskałeś już kwotę zakupu? Edytowałam Twój post, ponieważ zamieszczanie danych doradcy łamie zasady RODO. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów