anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zalogowanie się do konta

Client:118604032
#7 Wielbiciel#

PO WEJSCIU NA STRONE ALLEGRO I POKAZANIU KOMUNIKATU ZE ZGODAMI NIE MOGE SIE ZALOGOWAC DO PORTALU. GDY NACISKAM NA ZGODY ZERO REAKCIJ.TO SAMO JEST I NA  LAPTOPIE I NA KOMP,STACJONARNYM.WSPARCIE TECH ALLEGRO ODPISALO ZE U NICH WSZYSTKO JEST OK.INNE STRONY SIE OTWIERAJA, MOZE KTOS POMOC.PRZEGLADARKI SA NAJNOWSZE HISTORIA WYCZYSZCZONA

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:118604032 widzę, że sprawa trafiła do zespołu technicznego i otrzymałaś informację, że:

"nie potwierdziliśmy takiego błędu po naszej stronie."

Odpisałaś na maila i trafił on podobnie do zespołu technicznego, dlatego dalsze informacje z naszej strony otrzymasz mailowo w zgłoszeniu nr 52938380.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:118604032
#7 Wielbiciel#

Tak wszystko się zgadza ,tylko tak jak już było pisane to samo jest na dwóch komputerach ,historia ,pliki zostały wyczyszczone ,przeglądarki są aktualne.Wczoraj na laptopie to się zrobiło w domu a dziś na komputerze stacjonarnym w pracy.Lacze internetowe jest w porzadku.

 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:118604032 rozumiem, natomiast nasz zespół techniczny dokładnie to zweryfikował i mailowo udzielił Tobie wskazówke. Widzę, że kontynujesz rozmowę mailową z tym zespołem, dlatego tam otrzymasz od nas kolejne odpowiedzi.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów