anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedawcą

bogmaj2202
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

az1rael
#21 Demiurg#

A my wróżki zębuszki mamy się domyśleć co za problem, z kim, o co i dlaczego... opisać dokladnie o co chodzi trzeba!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz problem to nie kupuj od niego.

oznacz moderatorów

bogmaj2202
#7 Wielbiciel#

Nie mogę dojść do porozumienia ze sprzedawcą.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ciąg dalszy...

oznacz moderatorów

bogmaj2202
#7 Wielbiciel#

Witam. Kupiłem zwijak pod kierownicę i okazało się, że przy montażu (delikatnym bo znam się na tym) odpadł jeden zaczep, ale dużo ważniejsze jest to, że jedna z kostek przyłączeniowych w ogóle nie chce się prawidłowo zamocować w gnieździe. Odesłałem do sprzedawcy, ale on stwierdził, że zwijak był już montowany bo jest zerwana plomba, wyciągana była blokada no i urwany zaczep. Potraktował to jak towar niepełnowartościowy, montowany. Zwrotu mogą dokonać tylko wtedy, gdy otrzymają towar nowy, nie notowany. Przecież, żeby sprawdzić działanie części musi być zamontowana na swoim miejscu i odpowiednio połączona w układ. Skoro nie chciała prawidłowo zamontować się wtyczka, to w jaki sposób zwijak ma działać. Teraz sprzedawca chce jeszcze mój zwijak zutylizować lub odesłać go do do mnie z wykorzystaniem kuriera. Czy mam jakieś szanse ze sprzedawcą?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

ano nie, wolno ci zakup sprawdzić tylko tak jak mógłbyś to zrobić w sklepie i teraz zadaj sobie pytanie czy część z półki weźmiesz wmontujesz w auto potem powiesz kupuję ano nie, sprzedawcy zgłosiłeś zwrot a powinieneś reklamację z tytułu rękojmi. Za zwrot ma prawo pełne obniżyć ci kwotę zwrotu o uszkodzenia powstałe w wyniku twoich działań nie ważne zamierzone czy nie.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jak ja coś popsuje to jeśli się da zlecam naprawę w serwisie, jak już kaput to wyrzucam i ewentualnie kupuję nową rzecz, a nie odsyłam do sprzedawcy zepsute.

Urodziłem się w tamtym wielu, więc może  nie jestem na czasie, czy coś się zmieniło w tej kwestii?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdzić a nie zamontować, tak sprzedajacy ma prawo potrącenia zwrotu jeżeli wartość zwracanego towaru się zmniejszyła. Reklamuj towar.

oznacz moderatorów

bogmaj2202
#7 Wielbiciel#

LEW43 jeśli wiesz jak wygląda zwijak airbag pod kierownicę to sprawdź jego działanie bez zamontowania. Do tego zwijaka nie chciała w żaden sposób wejść jedna wtyczka i co daje mi sprawdzenie wizualne, ale widzę, że próżne moje dociekanie. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

zapoznaj się najpierw z przepisami LEW nie musi wiedzieć zna prawo
montowanie części w aucie przekracza tzw normalny zarząd rzeczą
możesz sprawdzić rzecz w taki sposób w jaki obejrzałbyś ją w sklepie
w sklepie nie montują ci części a potem wołają płać

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@bogmaj2202 w mechanice nie ma nic na siłę , można tylko przekonać niesforną część młotkiem, nie chciało wejść czyli nie ten typ lub wada fabryczna , zdecydowałeś się na próbę siłową to zniszczyłeś element i teraz szukasz winnych .

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bogmaj2202 Opisz dokładnie na czym polega problem i wskaż zamówienie, którego dotyczy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Z tak małomównym klientem to nawet super sprzedawca nie dogada się.

oznacz moderatorów

bogmaj2202
#7 Wielbiciel#

Ciut wyżej jest opisany problem, ale już nie ważne. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów