anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedawcą

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?

Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .

Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.

Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam

oznacz moderatorów
154 ODPOWIEDZI 154

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:80007735 co oczekujesz czerwonego dywanu ?  zgłosiłeś reklamację sprzedawca zaproponował zwrot, pewnie nie ma innej żeby Ci wysłać albo wszystkie w tej cenie mają takie same niedociągnięcia 😞 Jakie zadośćuczynienie ??? Odeślij sprzedawca powinien oddać Ci wszystko co wpłaciłeś + koszt odesłania i kup gdzie indziej jak sprzedawca niemiły 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Zareagowałem i toczy się dyskusja jak to zakończyć. Zakup i zapłata powoduje oczekiwanie dobrej jakości bez wad . Za taki komentarz co można życzyć , samych zakupów potrzebujących reklamacji, złego, złej jakości, uszkodzonych i wtedy samemu jak sie tego doświadczy może się zrozumie problem.......

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Client:80007735  "i propozycji zadośćuczynienia."

Przepraszam jednak czy zostałeś obrażony, pobity, znieważony, poniżony, zszargany, nabzdyczony, nastroszony, gniewny, zły, pogwałcony, naindyczony, nadęty, rozsierdzony, odęty, pogniewany, rozdrażniony, dotknięty, pohańbiony, skalany, zhańbiony, nadąsany ze oczekujesz zadośćuczynienia?

Co dotyczy obniżenie ceny warto jednak znać prawo.

§ 1."kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. "

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Postaw siebie w takiej sytuacji. Kupujesz coś na czym ci zależy. Płacisz i czekasz bo to ważne . Przysyłają ci coć co nie jest właściwe i co jesteś zadowolony ? ..... Oczekujesz bo zapłaciłeś, dobrej jakości tego co kupiłeś, sklep niech sprawdza co sprzedaje przed wysyłką , a nie może ta sama gitara jest wysyłana po reklamacji do kolejnego kupujacego aby spedać , licząc że klient łyknie ten towar. Wtedy sklep ma towar z głowy i zysk. Kto jest stratny wtedy, sklep ....... Zadość uczynienie to rekompensata, za złą dostawę która po coć była : prezent itp. .....Sprzedaż dobrego towaru nie wytworzyła by problemu .....

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Client:80007735 "Postaw siebie w takiej sytuacji."

Już, kupuje ,nie pasuje ,odsyłam ,to jest  21 wiek.

I jak sobie wyobrażasz sprawdzenie fabrycznie zapakowanego produktu?

Przecież 99,99% klientów oczekuje właśnie otrzymać nowy, fabrycznie zapakowanego produkt.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Paczkę otwierał sprzedawca, była oklejona taśmą. Stąd wiem o czy wspominam w opisach .....Wiedział co sprzedaje !

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:80007735 dlaczego nie dokonałeś zakupu w sklepie stacjonarnym?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Stacjonarny sklep to lepszy wybór zapewne. Jednak przez internet też powinna w 21 wieku sprzedaż dotyczyć tych samych regół co do jakości, pewności, zgodności z towarem w sklepie stacjonarnym bo producenci przeważnie są ci sami sprzedawanych produktów. Sprzedawcy w internecie powinni lub musieliby być porządni i pewni. Właśnie allegro powinno mieć wpływ na wymuszanie tego. Życie i czas powodują że są sytuacje w których trzeba skorzystać z zakupu w necie. Każdemu może się przydać kiedyś pewność zakupu w taki sposób. SPRZEDAWCY tylko powinni być fer, takie mam patrzenie na ten temat....Dzięki za reakcje

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:80007735 no dobrze a jakieś konkrety? One się przydają w 21 wieku...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Każde pokolenie lubi korzystać z czasu. Łażenie po sklepach zabiera czas, w relacji starszych osób jest ciężej i tak mogą sobie ułatwić życie, zakup w necie nie powinno komplikować bo przywizą na czas , telefon i kontakt organizuje itd , Trzeba tylko aby zakup był dobrej jakości bez wad ....

oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

Client:80007735 "Każde pokolenie lubi korzystać z czasu."

 

Przecież marnujesz tu swój bezcenny czas.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Jeśli PROBLEM OPISANY i ta dyskusja jest nic nie warta i ma być marnowaniem czasu to czegoś nie rozumiem. NIE MÓWIENIE O TYM CO ROBIĄ SPRZEDAWCY to metoda....wtedy by czas nie był marnowany ? ......

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:80007735 Wiesz co, a ja tak sobie hipotetycznie, z drugiej strony spojrzę :

Pisze Sprzedawca : Wysłałem gitarę, nówka sztuka. Kupujący otrzymał i zaczyna wymyślać wady : a to gryf nie taki , a to zacieki... I naciska na obniżkę ceny. No to ja mówię : jak produkt nie odpowiada, proszę odesłać - zwrócę pieniądze. A on na to : nie ja chcę mieć tą gitarę ( co niby ma tyle wad) ale znacznie taniej....

I co ? sounds familiar ?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Sklep jakby sprzedał dobrą jakość, NIE BYŁOBY TEMATU..... Temat na życzenie sklepu . Zakup i opłata była za DOBRY TOWAR, tu GITARĘ.Tyle w temacie.....

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:80007735 odwiedzając kilka , kilkanaście sklepów tracisz czas , paliwo , często placisz więcej i nie masz pewności ,że przedmit zakupiony będzie taki jak sobie wymarzyłeś . Kupując stacjonarnire zwrot uzależniony jest tylko od dobrej woli sprzedawcy .. TU Nikt Ci nie robił problemów ze zwrotem , ale ty oczekujesz fajerwerków . 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Piszesz jak SPRZEDAWCA !

Oczekiwałem KUPUJĄC w konkretnym celu DOBREJ JAKOŚCI ! Nie kupowałem PŁACĄC za wadliwy produkt. Zwroty i akceptacja to nie cel ZAKUPU !!!.

Wysłana gitara BEZ WAD ! i nie byłoby tematu ! . Tym bargdziej że sklep widział gitarę, bo to było pierwsze moje pytanie do sklepu. Wiedział co wysyła !. Gitara mogła być z kolejnej reklamacji i wciska się towar aby zbyć ze stanu ....... Opis oferty sklepu : zapewniający o jakości, wychwalający własny towar jest ZOBOWIĄZANIEM !

Tyle w temacie. Sprzedawco !

 

 

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@Client:80007735  wszyscy to rozumiemy ,ale nie wiem czego oczekujesz od nas ? Nie jesteś zadowolony z zakupu. Masz różne prawa z których, możesz skorzystać, masz mozliwość oceny sprzedawcy, czy też dyskusji z nim, możesz wystąpić do programu POK. Tylko od Ciebie zależy z jakiej opcji skorzystasz ? finalnie możesz również podać go do sądu i próbować udowodnić, że poniosłeś jakieś realne straty z powodu tego zakupu, co będzie bardzo trudne do udowodnienia.

Napisałeś, że chciałeś dostać pełnowartościowy towar, i to jest obowiązek sprzedawcy. Ja to rozumiem, ale idąc tym tokiem myślenia, to jak lekarz nas nie wyleczy na wizycie, to również powinniśmy podać go do sądu, albo starać się odzyskać część kosztów prywatnej wizyty, bo obowiązkiem lekarza jest postawienie trafnej diagnozy i wyleczenie pacjenta. A każdy z nas wie, jak skuteczna jest nasza służba zdrowia. Bez względu czy prywatna, czy państwowa.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Oczekiwanie ! PROSTE : Zamiawiam -płacę-oczekuję zamówienia dobrej jakości , jak opis na stronie sprzedawcy. BEZ WAD i ZŁEJ JAKOŚCI WYKNANIA. Wysyłka była swiadoma z wadami......

Lekarz i diagnoza jako przykład - za ciężka waga tematu i skomplikowanej wspózależności organów organizmu.

Mój przypadek to prosta relacja. Kupiłe i zapłaciłem , zaufałem SPRZEDAWCY przekazując mu zaufanie w formie płatności ..... Tyle i nic więcej

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@Client:80007735  ja idąc do lekarza też mam proste oczekiwania, chcę, żeby postawił trafną diagnozę. Po to tam idę i za to płacę. Jesli nie dostaję żadnej pomocy, taka wizyta jest bez sensu i nie powinienem za nią płacić. Idąc do lekarza również ufasz jego wiedzy, jeśli nie otrzymujesz pomocy czujesz się oszukany. Bardzo podobna sytuacja.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów