Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Szanowni Państwo
Zamknięto dyskusję twierdząc że problem jest rozwiązany. A nie jest. Oznaczył ją Pracownik Allegro jako zamknięto i wynika z systemu , że ja zamknąłem dyskusję a nie zamknąłem (co nie jest prawdą oczywiście ) ponieważ przez Allegro zamknięta została jako nie mająca związku ze Sprzedającym (dziwne co najmniej )....
W związku z tym w zasadzie nie mogę skorzystać z Allegro Protect, nie jest to chyba w porządku.
Historia:
Otrzymałem zakupiony produkt - pilot Somfy całkowicie błędnie opisany , nie pracujący na podanej częstotliwości a więc dla mnie bezużyteczny .Odesłałem przez inPost do Sprzedawcy zaznaczając w systemie Allegro zwrot.
Zwrotu środków do dziś od ok 8 stycznia stycznia NIE OTRZYMAŁEM.
Przesłałem w dyskusji cały log spedytora potwierdzający całą trasę i odbiór przez Sprzedającego z godziną i datą,
Cała blokada opiera się tylko na słowie Sprzedawcy że nikt z jego pracowników nie odebrał ( nie wnikam w porządek ) Allegro głosiło do spedytora reklamacją spory czas temu, nie ma odpowiedzi. Dziś zamknięto jak wspomniałem dyskusję.. co jest przykre i odbieram jako niesprawiedliwe bardzo.
Czy sądzicie że tak powinna sprawa zostać załatwiona, że ja odesłałem produkt z całym logiem transportowym dostępnym przez inPost , nie otrzymałem zwrotu środków i zamykacie sprawę tak jakby by ła do końca załatwiona i środki bym dostał. Coś chyba nie w porządku.
Czy mogę w takim razie uzyskać zwrot z Allegro Protect jako klient SMART czy też nie bo towar odesłałem a pieniądze nie są zwrócone
Człowiek jest bezrady gdy zostaje zamknięta dyskusja , środków Nabywca otrzyma a system dodatkowo twierdzi że skoro Kupujący zamknął dyskusję nie pa prawa do Allegro Protect. Nieprzyjemne doświadcznie, no trudno , przeżyję. Najważniejsze jest zdrowie.
Z wyrazami szacunku, Marek
@marekole przeanalizowałam opisaną przez Ciebie sytuację. Z tego co widzę korespondencja z naszym supportem toczy się w zgłoszeniu 49005976.
Twoja sprawa nie została zamknięta - obecnie oczekujemy na decyzję reklamacyjną od przewoźnika, o czym poinformowała Cię nasza konsultantka.
Dyskusja natomiast została zamknięta, ponieważ obecnie sytuacja jest rozwiązywana pomiędzy Tobą a przewoźnikiem - pamiętaj, że w razie potrzeby będziesz mógł poprosić doradcę o jej wznowienie.
Proszę Cię o cierpliwość. Przewoźnik ma 30 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej. Poinformujemy Cię niezwłocznie po jej otrzymaniu.
A zwrot Smart to czyj to przewoźnik, przy Smarcie stroną jest Alelgro i co teraz będziecie rozwiązać problem zamykając dyskusję, żeby kupujący nie mógł się wypowiedzieć nic zrobić.
@LEW433 nie dramatyzuj proszę. Kupujący jest w kontakcie mailowym z naszym supportem - opiekujemy się sprawą i pomożemy ją rozwiązać.