Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałbym podzielić z Wami moim problemem , który wyniknął ze zwrotem wadliwej części, którą kupiłem od sprzedającego na Allegro, płacąc za przesyłkę przy odbiorze przesyłki kurierowi. W zakładce ZWRÓĆ ZAKUP ktora przekierowuje do następnej zakładki DODAJ DANE KONTA DO ZWROTU ŚRODKÓW co uczyniłem wypełniając formularz zgodnie z zaleceniem Allegro, podając nr. konta i dane osobowe (chociaż nie są obowiązkowe) No i zaczął się mój argamedon 🤦
Gdy sprzedający otrzymał paczkę zwrotną, po dwóch dniach rozpoczęłam dyskusję w kwestii zwrotu środków finansowych, na którą odpowiedział, że w paczce nie znaleźli moich danych osobowych i nr. konta 🤷 Uznając to za absurd, zwróciłem się o pomoc do Allegro, które niezwłocznie poinformowało sprzedającego o terminie zwrotu środków.
Myślę, że sprzedający się zrehabilitował po wcześniejszym absurdzie, odpowiadając przytoczył taką odpowiedź: "Niestety podanie nr. konta w zgłoszeniu zwrotu do Allegro, nie udostępnia nam Pana konta. Dane te podaje się do zwrotu, aby sprzedawca mógł zwrócić środki za pośrednictwem Allegro Finanse. Opcja ta jednak nie jest możliwa do zrealizowania, gdy płatność za zamówienie była uiszczenia przy odbiorze przesyłki u kuriera"
Tego samego dnia 26.10 o godz. 14.17 otrzymałem odpowiedź od:
Chatbot Allegro
Hej, tu Alina!
"Sprzedawca rozwiązał Twój problem. Rozważ podziękowania mu, przez wystawienie 5 gwiazdek oceany. Załatwione polecam się na przyszłość."
Sądząc, że porozumienie doszło do skutku, czekałem cierpliwie do dnia 02.11 do godz. 11.23, ponownie poprosiłem Allegro o pomoc.
"03.11 o godz. 08.31 Pani doradczymi z Allegro poinformowała sprzedającego, że upłynął termin na zwrot pieniędzy kupującemu, dlatego proszę o niezwłoczny zwrot pieniędzy do 06.11 do godziny 08.35. Jeżeli zwrot odbędzie się poza Allegro Finanse, proszę również o załączenie przelewu"
O godz. 10.34 sprzedający napisał: "proszę podać dane do przelewu"
Godz. 12.53 otrzymuję wiadomość od tej samej Pani doradczymi:
"Bardzo proszę o podanie danych do przelewu. Dzięki temu sprzedawca będzie mógł zrealizować zwrot pieniędzy" (tak na marginesie, moje dane osobowe i adres, sprzedający ma na stronie zamówienia) 😯Proszę zauważyć, zmiana wczesnej wypowiedzi o 180°
O godz. 14.04 odpisałem Pani (...) doradczymi:
"Po jaką cholerę (byłem zbulwersowany) jest zakładka ZWRÓĆ ZAKUP, którą przekierowuje do zakładki PODAJ DANE DO ŚRODKÓW KONTA, skoro sprzedający nie może z niej skorzystać" Proszę zauważyć, że Pani doradczymi, nawet nie podjęła wyjaśnienia tej kwestii 🤷
Czy Pastwa zdaniem, powinienem przesłać nr. konta?
Pozdrawiam 😉
@Client:60933654 napisz sprzedawcy gdzie znajdzie formularz z numerem konta od Ciebie 🙂
Myślę, że jest nikumaty, jak wspomniałem wcześniej, szukał moich danych i nr. konta w paczce zwrotnej 🤦
@Client:60933654 może być, całe allegro ostatnio nie należy do najłatwiejszych do ogarnięcia 🙂
Niech wejdzie w zwrotu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zwroty i kliknie trzy kropki i wydrukuje se odstąpienie, tam są twoje dane z kontem 😄
Podaj numer konta w dyskusji i po problemie 😀
@Client:44052296 proste rozwiązanie ale jak widać niektórzy wolą się pobawić jak mają za dużo wolnego czasu 😄
@kostas11 A no tak jest weekend 😆
Nie musisz ale możesz, ponieważ była to płatność przy odbiorze. może sprzedający nie ma środków na AF i chce Ci zwrócić bezpośrednio na konto a jest to dozwolone regulaminowo przez Allegro, podaj nr konta i będzie po sprawie.
@LEW433 grunt że post do statystyk zaliczony 😄
W zakładce ZWRÓĆ ZAKUP ktora przekierowuje do następnej zakładki DODAJ DANE KONTA DO ZWROTU ŚRODKÓW co uczyniłem wypełniając formularz zgodnie z zaleceniem Allegro, podając nr. konta i dane osobowe
Zakładka ZWRÓĆ ZAKUP płatność przy odbiorze, czy płatność kartą i tak przekierowuje do zakładki DODAJ DANE KONTA DO ZWROTU ŚRODKÓW. Moim zdaniem poroniony przepis regulaminu Allegro! 🤦
Masz dodany i ok. i sprzedajacy może zwrócić Ci także bezpośrednio na konto.
Dzięki za info 🙋
No cóż 🤔 nie odpowiadam za intelekt sprzedającego 🤷
Przecież w niczym nie przeszkadza zwrot na konto, 😂
Dzięki za info Ansztajnie 🤔 Twoim zdaniem kupujący przez poroniony przepis regulaminu, ma wykonać robotę za Allegro? 🥴
Szanowni Państwo 🙂
1) Przy zwrocie przesyłki pobraniowej NIE MA MOŻLIWOŚCI zwrotu przez allegro finanse
2) Numer rachunku który podaje kupujący w formularzu zwrotóów JEST WIDOCZNY dla sprzedającego i spokojnie można na niego zrobić przelew ze swojego rachunku
3) ponieważ 95% przesylek jest opłaconych i wówczas zwraca sie za pośrednictwem allegro to prawdopodobnie sprzedający nawet nie wie gdzie ma szukac tego numeru 🙂 Numer jrst podawany także przyopłaconnych zamówieniach.
4) należy sprzedającemu wyjaśnić aby w zakładce zwroty towarów kliknął na dole z lewej stron: " pokaż szczegóły" po rozwinięciu z prawej strony będzie numer rachunku .
Ot i problem sie rozwiąze 🙂
Dzięki za info 🙋
No cóż 🤔 sądzę, że ten gość jest w brodziku internetowym. Tak jak wspomniałem w swoim opisies, sprzedający szukał moich danych i nr. konta w paczce zwrotnej 🤦
Witam!
Przytoczyłem sprzedającemu Twoją koncepcję rozwiązania problemu w pk. 2 i 4, z zapytaniem: upewniając się, czy widzi moje dane i nr.konta, wchodząc w tą zakładkę, na którą odpowiedział, że niestety nie. Aby nie przedłużać poronionego przepisu regulaminu Allegro, podałem mój nr.konta i po 2 dniach, otrzymałem środki na moje konto, wykonując robotę za Allegro!!!