Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Od razu zgłosiłem zwrot towaru. Wysłałem paczkę zgodnie z instrukcją podaną w opcjach zwrotu.
Niestety, nie wiem co zrobiłem źle ponieważ mam cały czas status że zwrot zgłoszony. Zegar tyka a ja nie wiem co zdobić żeby było widać że paczkę odesłałem.
W śledzeniu przesyłki widzę że paczka jest od dwóch dni u sprzedawcy.
Telefonu do sprzedawcy nie ma a na zadawane pytania poprzez allegro nie odpowiada.
Zupełnie nie wiem jak ugryźć temat dalej.
@Skipper5 Zapytaj go przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa będzie miał obowiązek odpowiedzieć i możesz też poprosić tam o pomoc Allegro. Pieniądze odzyskasz.
@Skipper5 Jak dostałeś uszkodzoną przesyłkę, to nie zgłaszaj zwrotu tylko reklamację. Za zwrot uszkodzonej przesyłki sprzedawca może potracić ci za uszkodzenia i zmniejszyć kwotę zwrotu. Darmowy zwrot na Allegro jest kuszący, ale ma też swoje ciemne strony.
Piszesz jako kupujący? odesłałeś i jaki jest problem? jeżeli masz problem ze sprzedającym wszytko prowadź przez Allegro a zacznij od otwarcia dyskusji, tam Allegro ci pomoże: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Odesłałem uszkodzoną przesyłkę zgodnie z instrukcją, zwrot zgłosiłem ale...
Czaly czas mam status że zgłosiłem zwrot pomono że przesylka od ponad doby jest już u sprzedawcy. Nijak nie potrafię zmienić tego statusu. Może jestem nie ma czasie ale nie potrafię tego zmienić. Nie wiem jak teraz udowodnić że towar odesłałem i że sprzedawca go dostał
@Skipper5 Miałem dokładnie taką sytuację z oficjalnym sklepem Allegro. Na Allegro nie ma żadnych sensownych statusów czy informacji o przebiegu zwrotu. U mnie też sprzedawca miał chwilę paczkę, potem nagle dostałem na maila fakturę-korektę i po jakimś czasie dopiero pieniądze. Ale pomiędzy fakturą a zgłoszeniem zwrotu zero informacji od Allegro, co się dzieje. Proces niby zautomatyzowany, ale jakoś nie informuje o niczym.
Ponieważ używam tego forum pierwszy raz "miszczu" i nie zauważyłem że nie ten dział. Temat postaram się przenieść.
Do reszty się nie odniosę bo widać że nie zadałeś sobie trudu żeby dokładnie przeczytać co napisałem.
@Skipper5 Cześć. Zgodnie z tym, co poradziła Ci Społeczność - załóż Dyskusję i opisz w niej swoją sprawę. Załącz też proszę numer przesyłki zwrotnej 🙂