Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[temat wyedytowany]
Czy ktoś miał problem z tym sprzedawcą? Szczególnie chodzi mi o zwrot należności na konto za zwrócone przedmioty.
NIE PODAWAJ NICKÓW . ROZPOCZNIJ DYSKUSJĘ I POPROŚ ADMINISTRATORA O POMOC PO 24H
@mdrogeria warto poczekać 14 dni zanim rozpocznie się dyskusję, sprzedawca ma 14 dni na zwrto kasy 🙂
kostas11 NIBY TAK , ALE JEST RÓWNIEŻ ZAPIS ,, NIEZWŁOCZNIE ,,
@Owocowy63 sprzedawca ma 14 dni na zwrot kasy od odstąpienia, jak nie odda rozpocznij dyskusję pomaga 🙂
Jakie ma znaczenie to, czy ktoś miał problem z tym sprzedawcą?
Jeśli Ty masz problem, to otwierasz Dyskusję, zwracasz się w niej o zwrot wpłaty i następnego dnia prosisz tam o pomoc pracownika Allegro. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
zauważyliśmy, że to już drugi osobnik, który już myśli o dyskusji, a ledwo co kupił? coś chyba nie tak z tymi ludźmi jest 😕
Patryk0701 JEŚLI KUPUJĄCY Z ROZWAGĄ PODCHODZI DO DYSKUSJI I ZAKOŃCZY JĄ WŁAŚCIWIE PO OTRZYMANIU WYCZERPUJĄCYCH INFORMACJI , NIE WIDZĘ W TYM NIC ZDROŻNEGO .JEST TO DOBRE NARZĘDZIE DO WYMUSZENIA SZYBKIEJ REAKCJI ZE STRONY SPRZEDAJĄCEGO .
POWTARZAM ,,ROZWAŻNIE ,, BO PO TYM WPISIE SPODZIEWAM SIĘ RÓZNYCH REAKCJI ZE STRONY SPRZEDAJĄCYCH .
Nie nie, oni się nastawili do odkliknięcia dyskusji 10 min po zakupie, bo czemu nie.. trochę chore, kiedy jeszcze tak naprawdę nic się nie stało.. Może niech policja za nami jeździ aż przekroczymy prędkość o 11km/h 😕