Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jestem użytkownikiem allegro od kilku dobrych lat. Portal służy mi głównie do zakupów,do tej pory byłam bardzo zadowolona, jednak teraz mam spory problem ze sprzedającym. Zakupiłam maszynkę do strzyżenia włosów w aukcji, stan nowy, nic nie budziło moich zastrzeżeń do czasu aż nie otrzymałam jej. Po wypakowaniu z foliopaku zauważyłam lekko podniszczone opakowanie, byłam to skłonna zaakceptować bo interesowała mnie głównie zawartość. Po sprawdzeniu wszystkich elementów oraz samej maszynki stwierdziłam, że jest już używana. Od razu zgłosiłam fakt zwrotu dla allegro. Po kilku dniach zadzwoniła do mnie Pani z punktu obsługi klienta, że mój zwrot nie zostanie zaakceptowany ze względu na to, że maszynka jest używana. Oburzył mnie ten fakt, że ktoś mi wmawia coś co zupełnie nie miało miejsca. Zaproponowała mi częsciowy zwrot lub wybór czegoś innego co mnie zupełnie nie interesowało. Za parę min znów dzwoni ta sama osoba z propozycją, że zwrócą mi środki jeśli wystawie im pozytywny komentarz. Na początku przystałam na ta propozycję jednak później pomyślałam sobie, że pewnie środków nie odzyskam a poza tym ktoś zostanie znów oszukany tak jak. Skontaktowałam się z pracownikiem allegro, który doradził mi założyć dyskusję ze sprzedającym. Trwa to od 17 czerwca i sprzedający ciągle "odbija piłeczkę" utrzymując stanowisko, że produkt był nowy. Zaproponował mi jedynie,żebym zwróciła 8,99 za wysyłkę i oni ponownie mi ta maszynkę wyślą co jest obrzydliwe, gdyż maszynka była już przez kogoś używana. Nie wiem co mam już robić, nie zamierzam ustąpić bo wiem że tej maszynki nie użyłam. Czytając negatywne komentarze zauważyłam, że nie tyko ja uzyskałam używany przedmiot. Być może miał ktoś podobną sytuację?
Byl to zwrot czy reklamacja ???
Dokonałam zwrotu, zgodnie z zasadami allegro.
@women_cat A co na to pracownik Allegro ?
Pracownik powiedział, że to kategorycznie nie zgodne z prawem i nie powinien tak postępować i że należy liczyć na to, że okaże się uczciwy i zwróci środki. Niestety po tej całej dyskusji nie widzę żadnego światełka w tunelu.
jest jeszcze p.o.k . W ostateczności skorzystaj , a sprzedawca poczuje na własnej skórze co oznacza blokada konta
w dyskusji powołaj się na komentarze innych klientów . To zapewne skłoni allegro do przyznania racji Tobie
W dyskusji wspomniałam już o tym, że inni klienci również mieli podobny problem, tylko niestety nikt nie pisze o problemie ze zwrotem środków ani "szantażem" z pozytywnym komentarzem..
@women_cat Nie zamykaj dyskusji i żądaj pomocy od Allegro
Tak też zrobiłam, poprosiłam o pomoc allegro. Nie mam ani czasu ani ochoty udowadniać czegoś, czego nie zrobiłam
@women_cat Jak juz rozpoczęłaś to nie możesz się poddać !!Jest jeszcze ostateczność POK
@women_cat Odstąpiłaś od umowy poprzez formularz zwrotu na Allegro. Sprzedawca nie może nie uznać zwrotu, nie może warunkować zwrotu wpłaty od wystawienia komentarza, nie może nalegać na odesłanie sprzętu. W Dyskusji po 24 godzinach od jej założenia możesz po każdej odpowiedzi sprzedawcy prosić o pomoc pracownika Allegro i to rób. Domagaj się zwrotu wpłaty i kosztu wysyłki do Ciebie, jeśli taki poniosłaś. Teoretycznie sprzedawca może zmniejszyć kwotę zwrotu ze względu na używanie rzeczy, ale skoro otrzymałaś maszynkę za śladami używania, to tego się trzymaj i o tym pisz w Dyskusji.
Akurat zwrot i wysyłkę miałam darmową, gdyż skorzystałam z pakietu smart. Chcę tylko te pieniądze, które rzeczywiście za nią zapłaciłam, chciałabym też w jakiś sposób przestrzec innych przed tym sprzedawcą, na pewno nie wystawiając pozytywny komentarz jak to chciała Pani z obsługi klienta.
@women_cat Zgadzam się z tobą ale nie możesz odpuścić teraz sprzedawcy bo albo nie odda ci kasy albo rozpłynie się po kościach i nadal będzie oszukiwał innych Możliwe że odebrał taki sprzęt od kupującego i sprzedał go tobie
@women_cat Jeśli sprawa będzie się przeciągać, 14 dni od zakupu wypełnij i wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK, to postawi sprzedawcę na baczność, gdyż będzie o tym poinformowany. Wpłatę szybko odzyskasz albo od niego, albo od Allegro.
Korzystałam z tej pomocy zamówiłam telefon od pracownika allegro, zadzwonił natychmiast. Bardzo dziękuję za słowa wsparcia, będę walczyć do końca.
Witam ponownie. Chciałam bardzo podziękować za słowa wsparcia. Moja sprawa zakończyła się pomyślnie, allegro zobowiązało sprzedającego do zwrotu środków. Oczywiście sklep, cały czas stoi na stanowisku, ze towar był nowy, ale ze względu na to ze ważne jest dla nich zadowolenie każdego klienta zwrócił mi środki.