anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem pieniędzy

elyxon
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, chciałabym zwrócić się do Państwa o pomoc i poradę. Otóż na Allegro Lokalnie wylicytowałam konsolę Xbox one all-digital. Licytacja zakończyła się 1.01.2021. Zaraz po zakończeniu licytacji dałam "dokończ zakup" wybrałam metodę płatności i zapłaciłam blikiem. Po przesyłce ani widu ani slychu, napisałam więc do sprzedawcy. Ten mi na to, że sprzęt został uszkodzony i nie wyśle mi paczki i jak tylko dostanie pieniądze na konto to odeśle mi zwrot. Od wpłacenia pieniędzy kupującemu minęło już 8 dni, on nadal twierdzi, że wpłaty nie dostał. Założyłam już dyskusje na Allegro, ale kupujący w dyskusji oczywiście wypiera się, żeby jakiekolwiek pieniądze do niego doszły. Ja natomiast mam dowód wpłaty z mojego konta bankowego, poza tym przyszedł mi mail Allegro o potwierdzeniu zapłaty i status płatności jest zakończony. Czy jest jakaś możliwość zmobilizować Pana, żeby jednak oddał mi pieniądze? I czy to rzeczywiście możliwe, żeby mój przelew rozmył się w powietrzu? Mówimy tutaj o nie byle jakiej kwocie, bo 529,99zl. 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

pinsplash
#21 Demiurg#

@elyxon Kliknij w dyskusji - poproś paracownika Allegro o włązenie się do dyskusji.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@elyxon Po pierwsze, poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro, on zmobilizuje sprzedawcę.

Po drugie, jeśli to nie przyniesie efektu, 14 dni oz zakupu wypełnij prosty wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wtedy błyskawicznie otrzymasz zwrot wpłaty od sprzedawcy lub od Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@elyxon Otwórz dyskusję z sprzedającym :https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

No przecież już otworzył 😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Moderatora także upomnisz? @markam43 a może xyz!

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@elyxonwidzę, że Twoja płatność została poprawnie zaksięgowana. Poproś proszę o pomoc w Dyskusji pracownika Allegro. Tu masz informacje, w jaki sposób to zrobić. Postaramy się wyjaśnić tę sprawę najszybciej, jak to możliwe.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@mr_oma Wiesz oczywiście, że on już otworzył Dyskusję i skazujesz tylko sposób, jak poprosić w niej o pomoc pracownika Allegro?

oznacz moderatorów