anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem uszkodzonego towaru

Przemo1992-P3
#7 Wielbiciel#

Witam mam problem ze zwrotem uszkodzonego towaru, chodzi o to że zamówiłem część do motocykla po dokonaniu zakupu paczka przyszła do mnie po otwarciu paczki okazało się że towar jest uszkodzony powiadomiłem sprzedającego o produkcie o problemie że towar przyszedł uszkodzony,po rozmowie z sprzedającym zapewnił mnie że wyśle wyśle inny towar jak paczka zostanie odesłana więc paczkę odesłałem tego samego dnia, paczka doszła do sprzedającego po dwóch dniach po rozmowie rozmowie ze sprzedającym twierdził że paczka do niego nie dotarła okazało się że paczkę otrzymał dzień wcześniej i widziałem to ponieważ śledziłem paczkę dla pewności zadzwoniłem na infolinię InPost gdzieś oni potwierdzili że faktycznie paczka jest u sprzedającego po ponownej rozmowie z sprzedającym i po wysłaniu mu potwierdzenia że paczka została dostarczona zaczął kłamać że on nie wie czy jest paczka bo go nie ma i że to sprawdzi, na drugi dzień po wysłaniu wiadomości sprzedającemu z pytaniem jak mają się sprawy z reklamacją, na wiadomość nic nie odpisał po próbie kontakty że sprzedającym i rozmowie z nim tłumaczył się że on dopiero wczoraj wrócił i nie sprawdził paczki bo wrócił z Niemiec i był po części, po sprawdzeniu uceny i komentarzu okazało się że są to tam same negatywne komentarze że sprzedający jest oszustem wysyła uszkodzone części a potem nie uznaje reklamacji lub po zwrocie towaru nie oddaję pieniędzy za towar i kontakt się urywa nie odpisuje na wiadomości i nie dobiera telefonu. I moje pytanie brzmi co mogę zrobić w tej sytuacji dodam jeszcze że towar jest zapłacony metoda Pay ?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

komis-bell
#21 Demiurg#

@Przemo1992-P3 Otwórz dyskusję ze sprzedającym i tam opisz sytuację oraz przedstaw swoje żądania.
Jeśli sprzedający będzie robić problemy to poproś o pomoc pracownika allegro.

oznacz moderatorów