anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem

Client:102895782
#7 Wielbiciel#

Witam pytanie mam czy jak zwróciłem zakupiony przedmiot którego sprzedający jescze nawet nie wysłał to muszę wybrać jaka przesyłka zwrócić? Ponieważ mam w krokach zwrotu 2/3 i nie wiem, do tego minęły 2dni robocze i zwrotu nie dostałem a wyczytałem że do 2dni roboczych dostanę zwrot pieniędzy dlatego pytam 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:102895782 sprzedawca ma maksymalnie 14 dni na zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów

Client:102895782
#7 Wielbiciel#
  • Dziękuję za odpowiedź a czy muszę wybierać opcje dostawy (paczkomat InPost/wysyłka na własną rękę) w zwrocie? W załączonym zdjęciu dokładniej widać o co mi chodzi 
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:102895782  Czy informowałeś sprzedającego o swoich planach?  Jeśli jeszcze nie wysłał to może masz aktywną opcję Anuluj?

Sprzedający może zwrócić pieniądze natychmiast  ale jeśli nie chcesz z nim współpracować to ma czas 14 dni a nawet dłużej jeśli mądrze rozegra...

Piszę to dlatego że nie z nami a ze sprzedającym powinieneś to wszystko uzgodnić.

oznacz moderatorów

Client:102895782
#7 Wielbiciel#

Powiadomiłem o tym sprzedawcę w wiadomości prywatnej natomiast nie wiem czy dobrze rozumiem ale przy zakupie mam napisane "zakup zwrócony" aczkolwiek w krokach zwrotu mam 2/3 ponieważ jest wybranie opcji przesyłki tylko nie wiem czy to klikać ponieważ sprzedawca nawet nie wysłał paczki 

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Client:102895782  Prawdopodobnie chodzi o wygenerowanie kodu zwrotu. Skoro nie masz jeszcze paczki to ten kod jest ci na razie niepotrzebny. Ale gdyby jednak sprzedający wysłał paczkę no to się zdecyduj.

Nie mam doświadczenia w zwrotach ale lepiej się wstrzymaj.

oznacz moderatorów