Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od kilku tygodni mam problem z dokonywaniem opłaty za wybrane produkty. Po dokonaniu transakcji na stronie banku ukazuje się info,że przelew przyjęty do realizacji, po czym cała operacja jakby się zawiesza. Zakup jest nieopłacony, ja muszę dokonywać anulowania zakupu, pieniądze z konta bankowego nie wychodzą.
Po kilku próbach zazwyczaj udaje się sfinalizować zakup,ale trwa to długo. Ze strony banku podobno ok, kontakty z Allegro bez konkretnych ustaleń. Zakupy opłacane z różnych przeglądarek i na różnych komputerach,nie ma to znaczenia. Może ktoś ma pomysł o co chodzi, wczesniej przez kilka lat nie było takich problemów.
E.Janiec
@Client:34350010 dzień dobry! Jeśli problem występuje z jedną, konkretną metodą płatności, na przykład przelewem z określonego banku, spróbuj proszę zapłacić np. kartą płatniczą.
Choć problem występuje na różnych komputerach i przeglądarkach, warto sprawdzić, czy oprogramowanie antywirusowe lub firewall nie blokuje połączenia. Być może te programy traktują proces płatności jako podejrzany i blokują komunikację.
Zawsze warto zaktualizować przeglądarkę, aby mieć pewność, że korzystamy z najnowszej wersji.
Jeśli to nie pomoże, a bank nie znajdzie przyczyny problemu po swojej stronie, bardzo proszę o kontakt za pomocą formularza i przesłanie zrzutów pełnego ekranu z widocznym komunikatem, który pojawia się po nieudanej płatności (możliwość dodania załączników, pojawi się, gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail).
Oprogramowanie wirusowe na pewno nie. Dziekuję za rzeczową i szybką odpowiedź.
E.Janiec