Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Od wczoraj nie mogę dokonać płatności, nie przekierowuje mnie na stronę logowania mojego banku. Zamiast tego wyskakuje komunikat płatność nieudana.
Tak samo jest gdy wybiorę przelew tradycyjny. Nie pokazuje mi okna z danymi do przelewu tylko komunikat płatność nieudana
@Client:115849674 Wyślij proszę zrzut ekranu. To pomoże mi w weryfikacji.
Dodatkowo może to być np. problem ze strony banku.
Jak kliknę zapłać pokazuje się to zamiast przekierowania na stronę banku
@Client:115849674 Dziękuje za zrzuty. Zweryfikuję sprawę.
@Client:115849674 Otrzymałam informację, że problem leży po stronie sprzedawcy. Sprzedający powinien skontaktować się z nami przez formularz.
Na ten moment nie będziesz miał możliwości zapłaty u tego sprzedawcy.
Rozumiem
Dziękuję bardzo za pomoc