Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od początku czerwca br pojawiają się u mnie, przy zakupach problemy z płatnościami. Problem dotyczy tylko i wyłącznie Allegro i leży ewidentnie po stronie Allegro. Nie po stronie banku ani nie po stronie mojego komputera, jak zasugerowano kiedy zgłosiłem problem. "Płatność w toku" - taka informacja przy zakupionym towarze. Taki stan bardzo mocno podważa moje zaufanie do Allegro ponieważ zwracają się do mnie sprzedający z uwagami typu "płatność się zawiesiła". Oczywiście, że się zawiesiła ale to z powodu bałaganu na Allegro. O tym bałaganie świadczy również mail w języku czeskim, który otrzymałem, a który rzekomo mieli otrzymać tylko sprzedający zarejestrowani na allegro.cz. Dlatego powoli zaczynam nawiązywać bezpośrednie kontakty ze sprzedającymi pomijając bałagan na Allegro, z którym samo nie potrafi się uporać. Przy blokowaniu płatności nie ma znaczenia co i u kogo kupuję.
@januszm222 widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję w sprawie nr 34204896, poczekaj proszę na naszą odpowiedź. Niemniej sprawdziłam Twoje zamówienia i większość płatności jest "zakończona". Jedynie w jednym zamówieniu z dzisiaj status to wciąż "rozpoczęta".
Przepraszamy za błędne wysłanie do Ciebie wiadomości e-mail w języku czeskim, nie ma to jednak wpływu na problemy z płatnościami.