Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Około godzinę temu złożyłem zamówienie za które zapłaciłem BLIKiem. Płatność z konta bankowego została pobrana, natomiast na Allegro przez kilka minut wisiała informacja o płatności w toku albo rozpoczętej płatności, po czym po około 10 minutach otrzymałem informację o nieudanej płatności. Anulowałem więc zakup całkowicie, jednak nie otrzymałem informacji o tym, że zamówienie zostało opłacone i czy został zlecony zwrot środków za nie. Na ten moment zostałem bez środków i bez zamówienia. Czy występują jakieś problemy w przyjmowaniu płatności? Czy zwrot w takiej sytuacji zostanie zlecony na moje konto, czy muszę zgłaszać sprawę wyżej (UOKiK)?
Nieudana płatność wróci tam skąd wyszła w ciągu 3 dni roboczych.
(UOKIK nie zajmuje się takimi sprawami)
@Client:40098276, cześć! Nie, nie musisz tego nigdzie zgłaszać, anulowana płatność wróci na Twoje konto. Otrzymaliśmy dzisiaj kilka zgłoszeń związanych z problemami z BLIKiem, więc jeśli chcesz ponownie kupić przedmioty z tego zamówienia, a płatność znów nie przejdzie, skorzystaj proszę z innej metody płatności.
W jakim czasie płatność wróci na moje konto?
@Client:40098276 w ciągu kilku dni roboczych (zazwyczaj do 3 dni roboczych).
Czy ta płatność pomimo tego, że nie została w ogóle odnotowana na Allegro jako otrzymają, tylko cały czas "wisiała" jako nieudana, mimo wszystko do mnie wróci?
@Client:40098276 jeśli w ogóle nie przeszła, to bank nie powinien jej nawet pobrać. Najprawdopodobniej blokada w banku na tę kwotę zostanie zdjęta, ponieważ płatność się nie udała.