Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przechodząc do rzeczy. Wczoraj zamówiłam produkt, no i problem w tym że nie świadomie wpisałam zły adres. Jako że niedziela to nie jest dzień roboczy to miałam nadzieję że nie wyślą produktu. Po kontakcie z supportem firmy , zwrócili pieniądze które w najbliższym czasie znajdą się na moim koncie , problem jednak leży w tym że jedna osoba z supportu próbowała cofnąć paczkę, ale ona już jutro będzie na tym złym adresie. Nie udało się jej chyba cofnąć. Obawiam się tej sytuacji, I nie do końca wiem co należy zrobić. Proszę o wsparcie
Nie odbierzesz jej zatem, ale jak wcześniej odstąpiłeś od umowy zakupu to nie ma problemu.
Dzięki za pomoc. Skoro paczka idzie na zły adres , a kurier by się że mną skontaktował to myślisz że najlepiej po prostu wyjaśnić mu sytuacje ? Niepokoi mnie fakt, że firma powiadomiła mnie iż skontaktowali się z kurierem i jakoś postarają się to załatwić, a nie dawno wysłali wiadomość ze dziękują za zakup i ze juz jutro będzie u mnie.