anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problemy z produktem

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

Przechodząc do rzeczy. Wczoraj zamówiłam produkt,  no i problem w tym że nie świadomie wpisałam zły adres. Jako że niedziela to nie jest dzień roboczy to miałam nadzieję że nie wyślą produktu. Po kontakcie z supportem firmy , zwrócili pieniądze które w najbliższym czasie znajdą się na moim koncie , problem jednak leży w tym że jedna osoba z supportu próbowała cofnąć paczkę,  ale ona już jutro będzie na tym złym adresie. Nie udało się jej chyba cofnąć.  Obawiam się tej sytuacji,  I nie do końca wiem co należy zrobić. Proszę o wsparcie

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nie odbierzesz jej zatem, ale jak wcześniej odstąpiłeś od umowy zakupu to nie ma problemu.

oznacz moderatorów

Client:118937806
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc. Skoro paczka idzie na zły adres , a kurier by się że mną skontaktował to myślisz że najlepiej po prostu wyjaśnić mu sytuacje ? Niepokoi mnie fakt,  że firma powiadomiła mnie iż skontaktowali się z kurierem i jakoś postarają się to załatwić,  a nie dawno wysłali wiadomość ze dziękują za zakup i ze juz jutro będzie u mnie.

oznacz moderatorów