Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy zakupie PayU nie przekierowuje na stronę banku. Po próbie łączenia przeglądarka wyświetla komunikat "przekroczono limit połączenia". Powtarza się to również na innych komputerach. Jak to naprawić?
@Piotr_KP, usuń, proszę pliki cookies i sprawdź, czy problem występuje po zmianie przeglądarki (wspomniałeś o innych komputerach, ale być może jest to ta sama przeglądarka). Jeśli problem występuje mimo to, poproszę Cię o zrzut ekranu z całego okna przeglądarki, na którym widać również sam komunikat.
podbijam, nie mogę przejść na stronę logowania w Aliorze, pojawia się ten sam komunikat o przekroczonym limicie połączenia
dzisiaj mam to samo
@Client:44752205, @dibo45 - czy spróbowaliście najpierw wyczyścić pliki cookies oraz zmienić przeglądarkę?
Mam tak samo z próbą płatności przelewem z AliorBanku.
Pliki cookies usunięte, różne przeglądarki (chrome, edge) i bez zmian.
@Mikol0471, czy widzisz jakiś komunikat? Jeśli tak, mogę Cię prosić o zrzut ekranu z widokiem całej przeglądarki, na którym będzie on widoczny? Skonsultuję to.
@Mikol0471, dziękuję Ci za zrzut. Wrócę z odpowiedzią, gdy tylko czegoś się dowiem.
U mnie taki sam problem z przejściem do logowania na stronę banku. Dot. Aliora. Osobne wejście do banku przez stronę i logowanie - bez problemu. Przez Allegro - wyświetla to co pisali użytkownicy powyżej. Usunięcie ciasteczek nie pomogło. Zmieniłem bank na inny i bez problemu mogłem opłacić zakup.
@Mikol0471, @Piotr_KP, @aleksandrao3, @dibo45, @Client:44752205, potwierdziłam, że m.in. bank Alior miał wczoraj błąd techniczny i na chwilę wyłączono możliwość korzystania z niego przy płatności internetowej. W takiej sytuacji nie wyświetlamy danego banku na liście.
Sama sprawa błędnego przekierowania z PayU to już niestety kwestia, którą należy uzgodnić z bankiem. Warto wcześniej się upewnić, czy:
Na FB Alior Bank podał komunikat o problemach z płatnościami.
Niestety cały czas są niezmienne.
@Mikol0471, zachęcam Cię do skorzystania z innej metody płatności - np. BLIK-a lub karty płatniczej. 🙂
Niestety mam konto tylko w Aliorze.
Próbowałem - kartą płatniczą też nie ma możliwości płacenia.
Poczekam, mam nadzieję, że z prezentami zdążę 🙂
@Mikol0471, a nie masz możliwości wygenerowania kodu BLIK np. z aplikacji bankowej i tym sposobem opłacenia zakupów?
mam to samo , Anna
@andzia_52, rozumiem, że nie możesz opłacić zamówienia poprzez szybki przelew? Spróbuj wyczyścić pliki cookies oraz spróbuj zrobić to samo z innej przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, zachęcam Cię do skorzystania z innych metod płatności.
Alior, ten sam problem. Pliki cookies czyszczone i nic nie pomogło. Pozdrawiam
Czy ktoś ma tez ten sam problem, że nie może wykonać przelewu z Alior Banku ???
Witam, mam również problem z aliorem nie mogę zapłacić wybierając Alior,z innym bankiem nie mam problemu