Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy komuś udało się uzyskać realną pomoc w sprawie problemów ze sprzedajacym DYNAMICZNI? Jestem zbywana zarówno przez Sprzedającego, jak i w dyskusji z Allegro - czysty ping-pong i teksty typu copy paste, w stylu "bardzo mi przykro z powodu zaistniałej sytuacji". Czy można jakoś to rozwiązać, czy zostaje tylko Rzecznik? Mam zamiar doprowadzić sprawę do końca i nie wiem, czy jest jakaś inna możliwość, czy od razu ruszać do rzecznika.
A co się konkretnie podziało?
Długo by opowiadać, ale w skrócie dwa najważniejsze zarzuty to tak nadali i oznaczyli paczkę że od kilku dni krąży samochodami i w magazynach, a Dynamiczni nic sobie z tego nie robią. Nadmienię, że chodzi o bardzo drogie suplementy, które kupiłam na początku choroby i czekam na paczkę jak na zmiłowanie. A jedyne co codziennie dostaję od dynamicznych to "przykro mi poczekajmy do jutra"
Rzecznik Ci za wiele nie pomoże - tak realnie - bo oni tylko udzielają porad. W najlepszym wypadku wyśle jakieś pismo do sprzedającego ale zanim to nastąpi to sprawa będzie już pewnie załatwiona.
Nie bardzo jest tu co poradzić poza tym, aby uzbroić się w cierpliwość.
mnie nie chodzi nawet o interwencję w tej sprawie, bo wiem, że rzecznik tak szybko nie działa, tylko o praktyki monopolistyczne Allegro - jako że Dynamiczni to tak naprawdę magazyn Allegro, to jak się przekonałam, są zerowe szanse na jakieś wsparcie. W tym wypadku wiem, że nie przyspieszą, chodzi mi bardziej właśnie o zgłoszenie takiego traktowania kupujących, bo z tego co widzę, do Allegro nie ma sensu ich zgłaszać.
@krycha0706 a czy przypadkiem nie wybrałeś przesyłki Allegro One ?
Och, nigdy w życiu. Na Allegro One przejechałam się tyle razy, że nigdy więcej. To jest kurier DPD tylko że Dynamiczni (czyli Allegro) narobili kompletnego bałaganu i nawet jak dziś udało mi się ustalić z kurierem, że przywiezie dziś paczkę, Dynamiczni tak namieszali, że paczka wróciła do magazynu i znowu kolejny raz przerzucona na kolejny dzień.