Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca daje (obowiązkowo) na produkt 2 lata rękojmi i z rękojmi składaj pisemną reklamację, nie z gwarancji. SS doskonale o tym wie, ale próbuje się wymigać od odpowiedzialności. Jeśli nie minęło 180 dni od zakupu, reklamację złóż tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracowania Allegro. Jeśli minęło 180 dni, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Te dobre oceny u sprzedawcy to "zasługa" Allegro, które ograniczyło czas na komentarze do 90 dni.