Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa jest bardzo prosta.
Po pierwsze - kontaktuj się ze sprzedawcą - chyba to jest standardowy "pierwszy krok" - AG nie brało udziału w zawieraniu transakcji.
Jak to był czajnik elektryczny - to zapewne miał kartę gwarancyjną - min. rok gwarancji. Czyli jedziesz do sklepu i reklamujesz czajnik. Jak to był zakup przez internet - to reklamujesz u sprzedającego i mu go wysyłasz. W obydwu przypadkach musisz dołączyć dokument potwierdzający zawarcie transakcji. Oczywiście - możesz się udać bezpośrednio do serwisu - jak masz blisko lub wysłać bezpośrednio do producenta - często jest to szybsza i pewniejsza "droga" niż wysyłka do sprzedawcy - po prostu przeczytaj sobie warunki gwarancji i porównaj je z innymi możliwościami reklamacji. Zastanów się i wybierz to co jest dla Ciebie najkorzystniejsze.
To radzę z punktu widzenia sprzedawcy z ponad 20-letim "doświadczeniem". Za chwilę ten wątek zapewne "urośnie". Będą wpisy - odsyłaj towar do sprzedawcy i nic Cię nie obchodzi co on z tym zrobi.
@slstokrotka Złóż sprzedawcy reklamację powołując się na rękojmię, to zazwyczaj lepsze od wszelkich gwarancji, określ wady i przedstaw swoje żądania. Reklamację wyślij mailem. Przyjmuje się, że wada ujawniona w pierwszym roku tkwiła w produkcie od początku. Sprzedawca powinien towar naprawić, wymienić lub oddać Ci wszystkie koszty po odesłaniu sprzętu, także koszt odesłania. Przy naprawie lub wymianie także ponosi koszty przesyłek w obie strony. Gdy napotkasz problem przy reklamacji, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...