Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
3 listopada zamawiałam komodę za 170 zł z przesyłka pobraniową. Zdziwiła mnie cena, dlatego zadzwoniłam do sprzedającego zapytać, czy wszystko z meblem jest ok i kiedy przewiduje dostawę. Okazało się, ze komoda jest na stanie i nie jest uszkodzona, a dostawa odbędzie się najprawdopodobniej w dwa dni robocze. Po dwóch godzinach od rozmowy okazało się, ze komody jednak nie ma. Tego samego dnia było już za późno, żeby skontaktować się ze sprzedającym. Kolejnego dnia konsultantka powiedziała mi, ze był to najwidoczniej błąd w inwentaryzacji. Kiedy powiedziałam, ze mogę poczekać na mebel odpowiedziano mi, ze już nie będą w jego posiadaniu. W ten czas zamówiłam taką samą komodę, o tych samych wymiarach i wyglądzie u innego sprzedającego za 360 złotych bo tak w większości kosztowały. Komoda przyszła i jest ok. Dzisiaj tj. 13.11.2020 okazuje się, ze poprzedni sprzedający, który rzekomo nie będzie mil już na stanie owej komody za 170 złotych z przesyłka pobraniowa wysyła mi ją i będzie u mnie w poniedziałek. Co mam zrobić w danej sytuacji? Czy mogę coś wskórać, ponieważ zamówiłam dokładnie ten sam mebel za ponad połowę drożej, a sprzedający nagle wysyła mi komodę i kolejny raz wprowadza mnie jako kupującego w błąd. Proszę o pomoc.
Wysłałaś wcześniej pisemną rezygnację z zakupu? Na przykład mailem? Jeśli tak, nie musisz odbierać towaru, sprzedawca wysłał go na własny koszt i własne ryzyko. Jeśli nie wysłałaś pisemnej rezygnacji (odstąpienia od umowy), zrób to teraz. W takiej sytuacji też nie musisz odbierać towaru, ale sprzedający będzie mógł wymagać od Ciebie pokrycia kosztu powrotu paczki. Tylko powrotu, nie przesyłek w obie strony.
Ten przedmiot zniknął z zakładki moje zamówienia. Ponadto pytałam, czy w późniejszym czasie mogę spodziewać się przesyłki. Odpowiedzieli, ze nie.
@_karaszewska Zakłada zamówienia jest dla sprzedających, jak to był zakup na Al to musi być tu:https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione, a jak na zwykłam Allegro to zakładce moje zakupy:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Nie było go w zakładce moje zakupy, pisałam o tej całej sprawie z konsultantem Allegro i dopiero teraz znowu widnieje przedmiot jako kupiony.
@_karaszewska No to teraz możesz odstąpić od zakupu. A dlaczego go nie było?
Nie wiem, nie wyjaśniono mi
Ale właściwie, o rezygnacji już wspomniałam sprzedającemu kiedy wyjaśniałam brak produktu telefonicznie
@_karaszewska Nie ma znaczenia, że przedmiotu nie było w Kupionych. Miałaś maila od Allegro o zakupie, tam były dane sprzedawcy. Trzeba było wysłać pisemną rezygnację, przez telefon się nie załatwia takich spraw. Aby odstąpić od umowy nie trzeba mieć przedmiotu w zakładce na Allegro