Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
We wtorek, tj 21.06.2022, dostałem e-mail od allegro z informacją o następującej treści:
"dziś jest dla Ciebie dobry dzień, aby zacząć korzystać z aplikacji Allegro. Bo tylko dziś za pobranie aplikacji dostaniesz 5 Monet, a kolejne 15 za pierwszy zakup za min. 40 zł."
Pobrałem aplikację, zrobiłem zakupy za 40 zł, ale żadnych monet nie dostałem. Nie ma też żadnych monet do odebrania.
Pomożecie?
@mwardynski Cześć 🙂 Zweryfikuję Twoją sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@mwardynski Dziękuję za cierpliwość. Przykro mi, ale warunki promocji nie zostały spełnione. 😞 Twoje pierwsze zakupy w aplikacji nie przekroczyły wartości 40 złotych.
Przykro mi to mówić, ale takimi promocjami Allegro wprowadza w błąd swoich klientów.
W e-mailu związanym z promocją jest wyraźnie napisane: "... Bo tylko dziś za pobranie aplikacji dostaniesz 5 Monet, a kolejne 15 za pierwszy zakup za min. 40 zł. ..."
Tak sformułowane zdanie w języku polskim dopuszcza fakt, żeby "pierwsze zakupy za min. 40 zł" nie były moimi pierwszymi zakupami generalnie, tamtego dnia, czy też po zainstalowaniu aplikacji.
Poza tym, tych 5 monet za samo pobranie aplikacji również nie otrzymałem, co wskazywałoby, że problem leży jednak gdzieś indziej.
Czy istnieje możliwość skonsultowania mojego problemu z kimś odpowiedzialny za tę promocję.
Z góry dziękuję
@mwardynski Zgodnie z Regulaminem promocji - chodzi o pierwsze zakupy w aplikacji.
Pozostałe 5 monet za zainstalowanie aplikacji powinieneś móc odebrać samodzielnie. Zaloguj się w swojej aplikacji. Powinien pojawić się baner zachęcający do odbioru monet. Jeśli go nie znajdziesz, to daj znać.
Nie ma baneru do odbioru monet.
Czy mógłbym dostać link-a do regulaminu promocji?
@mwardynski Proszę bardzo: https://allegro.pl/regulaminy/aMLVPv9qWTL
Sprawę z brakiem baneru zgłoszę i przyznamy monety ręcznie 🙂
Niestety podesłany przez Panią regulamin tyczy się innej promocji.
W tej, w której brałem udział, do zgarnięcia było aż 20 monet, ale czas był ograniczony tylko do jednego dnia.
W podesłanym przez Panią regulaminie znalazłem link do formularza kontaktowego i zgłosiłem przez niego swoją sprawę.
Problem już został rozwiązany a na moje konto wpłynęły brakujące monety.
Dziękuję za dotychczasową pomoc i zaangażowanie!