Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proponuję zmianę w pozycji oceny wysyłki. Obecnie można tylko ocenić koszt wysyłki a przecież czas wysyłki też się liczy. Kupując przez Smart lub gdy wysyłkę pokrywa sprzedający opcja oceny kosztów jest zablokowana, no i słusznie. Częste zdarza się że sprzedający ma wysyłkę 24h a wysyłają po 72h a nawet po tygodniu. Ale gdyby zmienić i zrobić ogólnie OCENA WYSYŁKI to można by odjąć zwiazdke lub 5 za niedotrzymanie terminu wysyłki.
Była oddzielna pozycja - gwiazdkowa ocena czasu wysyłki, ale została zlikwidowana w ubiegłym roku. Allegro usuwając ocenę czasu wysyłki argumentowało to w dość kuriozalny sposób - "czas wysyłki w dużej mierze zależy od przewoźnika" 🙂
@anatom07 Generalnie ten temat przewija się w różnym wydaniu od początku tego forum. To o czym napisałeś czyli wysłanie przez Sprzedającego po 72h zamiast deklarowanych 24 możesz podciągnąć pod Obsługę Kupujacego tak samo jak np sposób zabezpieczenia i spakowania przesyłki....
Sprzedający bez powodu nie powinien zwlekać z czasem wysyłki który sam ustalił ale są sytuacje gdzie może wystąpić jednodniowy poślizg wynikający z nadmiaru jego obowiązków względem allegro a swoją drogą to po tych obecnych zmianach powinna być możliwość oceniania allegro w końcu to portal przejął nadzór nad wysyłkami. Sprzedawca sam dokłada do kosztów a tak być nie powinno.