Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
żądacie wpłaty 1 raty za towar który był anulowany co sami potwierdzanie na mojej zakładce
Cześć, @Client:46760098. Należności zostaną rozliczone, a umowa zamknięta, zaraz po tym, gdy otrzymamy zwrot środków od sprzedającego.
@Client:46760098 Dopiero jak sprzedający zwróci śrdoki, do tego czasu ty jesteś obciążony ratami.
dzisiaj 4.12.24 napisaliście że mam czekać na Wasz telefon o 17.30 . jest 17.00 i czekam po raz któr
@Client:46760098 Na raty więc przez Allegro pay, towaru nie kupujesz od Allegro ale od firmy, a do czasu zwrotu środków przez sprzedającego Ty opłacasz raty, tak jest w regulaminie, wynikałby że sprzedający nie zwrócił, był mail od Allegro o zwrocie środków przez sprzedającego?
nie mam od firmy hauspremium żadnych zakupów . A kto napisał że zakup jest anulowany .
Może jakiś pośrednik!
@Client:46760098 zakup od tego sprzedającego jest anulowany, ale sprzedający nie zwrócił wpłaty za to zamówienie. Dzisiaj mija 30 dni od zakupu dlatego, aby nie zostały naliczone odsetki, spłać proszę ten zakup w Allegro Pay. Po zwrocie wpłaty od sprzedającego powstanie nadpłata na saldzie, która zostanie wypłacona na Twoje konto (upewnij się proszę, że masz je uzupełnione w Panelu Allegro Pay ("opcje" > zarządzanie nadpłatami).
Wczoraj zamknąłeś dyskusję, a sprzedający nawet nie odpowiedział. Poprosiłam o ponowne otwarcie dyskusji, abyś mógł porozumieć się ze sprzedającym.
W dyskusji po 24h od jej otwarcia w razie potrzeby będziesz mógł poprosić na naszą pomoc.
@Client:46760098 dyskusja jest już ponownie otwarta.
Jeśli sprzedając nie zwróci Ci wpłaty do wyznaczonego terminu (05.12.2024 g.18:05), wypełnij proszę wniosek o rekompensatę w ramach Allegro Protect.
Najlepiej jeśli zakup w Allegro Pay spłacisz jeszcze dzisiaj, aby nie zostały naliczone odsetki.