anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

prosiłem o kontakt telefoniczny , Wy odpisaliście mailem że oddzwonicie do mnie i nic.

Client:46760098
#1 Nowicjusz#

żądacie wpłaty 1 raty za towar który był anulowany co sami potwierdzanie na mojej zakładce

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:46760098. Należności zostaną rozliczone, a umowa zamknięta, zaraz po tym, gdy otrzymamy zwrot środków od sprzedającego. 

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:46760098 Dopiero jak sprzedający zwróci śrdoki, do tego czasu ty jesteś obciążony ratami.

oznacz moderatorów

Client:46760098
#1 Nowicjusz#

dzisiaj 4.12.24 napisaliście że mam czekać na Wasz telefon o 17.30 . jest 17.00 i czekam po raz któr

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

dzisiaj 4.12.24 napisaliście że mam czekać na Wasz telefon o 17.30 . jest 17.00 i czekam po raz któr czyli jest jeszcze 35minut czasu.

oznacz moderatorów

Client:46760098
#1 Nowicjusz#
  • 4 listopada 24 r. miałem zamiar kupić odkurzacz od firmy hauspremium . po konsultacji z rodziną , anulowałem zakup w ciągu 3 minut i kupiłem ten sam odkurzacz za troszkę wyższą cenę ale w sklepie firmowym . towar z firmy hauspremium został anulowany , natomiast towar z firmy Adler dotarł do mnie i opłaciłem 1 ratę 20 listopada a miałem czas do 4 grudnia . allegro ciągle chce ode mnie 1 raty za towar z firmy hauspremium który to anulowałem i potwierdziło to allegro . do tej pory nie zwrócono środków na moje konto pay i ciągle żąda się przelewu za coś czego nie mam . firma hauspremium nie odpowiada na telefon podany na swojej stronie a Wy mnie zbywacie wiadomościami na wirtualnej sekretarce telefonicznej że oddzwonicie i nic. na wirtualnym czacie ciągle piszecie że nie znacie tematu . chcecie więcej wiadomości w tym temacie , tylko gdzie je mam przekazać .kupiłem u was towy za kilkadziesiąt tysięcy złotych więc to sto szesdziesiąt parę nie robi mi rożnicy . zapłaciłbym tylko za co .chyba za to że jestem waszym klientem bez otrzymanego towaru.
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:46760098 Na raty więc przez Allegro pay, towaru nie kupujesz od Allegro ale od firmy, a do czasu zwrotu środków przez sprzedającego Ty opłacasz raty, tak jest w regulaminie, wynikałby że sprzedający nie zwrócił, był mail od Allegro o zwrocie środków przez sprzedającego?

oznacz moderatorów

Client:46760098
#1 Nowicjusz#

nie mam od firmy hauspremium żadnych zakupów . A kto napisał że zakup jest anulowany .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Może jakiś pośrednik!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46760098 zakup od tego sprzedającego jest anulowany, ale sprzedający nie zwrócił wpłaty za to zamówienie. Dzisiaj mija 30 dni od zakupu dlatego, aby nie zostały naliczone odsetki, spłać proszę ten zakup w Allegro Pay. Po zwrocie wpłaty od sprzedającego powstanie nadpłata na saldzie, która zostanie wypłacona na Twoje konto (upewnij się proszę, że masz je uzupełnione w Panelu Allegro Pay ("opcje" > zarządzanie nadpłatami).
Wczoraj zamknąłeś dyskusję, a sprzedający nawet nie odpowiedział. Poprosiłam o ponowne otwarcie dyskusji, abyś mógł porozumieć się ze sprzedającym. 
W dyskusji po 24h od jej otwarcia w razie potrzeby będziesz mógł poprosić na naszą pomoc. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:46760098 dyskusja jest już ponownie otwarta. 
Jeśli sprzedając nie zwróci Ci wpłaty do wyznaczonego terminu (05.12.2024 g.18:05), wypełnij proszę wniosek o rekompensatę w ramach Allegro Protect. 
Najlepiej jeśli zakup w Allegro Pay spłacisz jeszcze dzisiaj, aby nie zostały naliczone odsetki. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów