Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę mi odpowiedzieć, czemu w ciągu 3 min od zakupu nie mogłem anulować zakupu, otrzymałem informację, że towar został już wysłany, co jest fizycznie niemożliwe.
@chinese_bird sprzedawca używa zewnętrznego programu do usługi allegro, który zmienia status zamówienia
@chinese_bird pewnie sprzedający już wygenerował numer przesyłki
@chinese_bird Sprzedający mógł już zająć się realizacją zamówienia. Jeśli zamówienie zmieni status na "w przygotowaniu", anulowanie jest niemożliwe.
Możesz jednak skontaktować się ze sprzedającym, z prośbą o niewysyłanie paczki, klikając "zapytaj o zakup" w szczegółach zamówienia.
na allegro wszystko jest możliwe \
@chinese_bird Tu bardziej chodzi o to co widzi system a nie co zrobił sprzedający, Ty możesz w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, niezależnie od statusu zamówienia, nie ma anuluj, klikasz zwrot a jak nie otrzymałeś to nie zwracasz i tyle.
To nie o to chodzi, ja nie chcę tych całych kombinacji ze zwrotem, bo to uruchamia całą niepotrzebną procedurę. Ja tu widzę problem, właśnie w systemie ze strony Allegro. Ja to zamówienie bym powtórzył, ale już z włączonym LetyShops, czego nie zrobiłem.
@chinese_bird ale to nie Allegro zmieniło status, tylko sprzedający, lub jego bot
I oto chodzi, by sprzedający nie miał takiej możliwości przez np. 10-15 minut.
Tego nie zmienisz, tak działa system, rozwiązaniem może być dobrze się zastanowienie przed zakupem.
@chinese_bird dlaczego? to może w ogóle usunąć opcję anulowania zamówienia.
Prawdopodobnie sprzedawca korzysta z zewnętrznego magazynu (fullfilment) i przekazał Twoje zamówienia do spakowania, a że ze te magazyny są ogromne i przerabiają dziesiątki tysięcy paczek dziennie to nikt nie będzie tej jednej szukał na paletach. Sprzedawca po złożeniu zlecenia zapewne już nie ma możliwości jego anulowania. Gdyby nie blokada opcji anulowania zakupu to mogłoby dochodzić do takich sytuacji, że sprzedawca zwróciłby pieniądze kupującemu który i tak by dostał anulowaną przesyłkę, a następnie nie chciał jej zwracać bo przecież anulowana. Nie wszyscy są uczciwi. Ale nawet jak by trafiło na uczciwego kupującego to koszt podróży w obie strony i tak w całości pokryłby sprzedający.
Taki koszt błyskawicznego realizowania zamówień.