anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę mi odpowiedzieć, czemu w ciągu 3 min od zakupu nie mogłem anulować zakupu.

chinese_bird
#2 Obserwator#

Proszę mi odpowiedzieć, czemu w ciągu 3 min od zakupu nie mogłem anulować zakupu, otrzymałem informację, że towar został już wysłany, co jest fizycznie niemożliwe.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Client:44052296
#21 Demiurg#

@chinese_bird sprzedawca używa zewnętrznego programu do usługi allegro, który zmienia status zamówienia 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@chinese_bird  pewnie sprzedający już wygenerował numer przesyłki

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@chinese_bird Sprzedający mógł już zająć się realizacją zamówienia. Jeśli zamówienie zmieni status na "w przygotowaniu", anulowanie jest niemożliwe. 

Możesz jednak skontaktować się ze sprzedającym, z prośbą o niewysyłanie paczki, klikając "zapytaj o zakup" w szczegółach zamówienia. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

na allegro wszystko jest możliwe \

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@chinese_bird Tu bardziej chodzi o to co widzi system a nie co zrobił sprzedający, Ty możesz w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu, niezależnie od statusu zamówienia, nie ma anuluj, klikasz zwrot a jak nie otrzymałeś to nie zwracasz i tyle.

oznacz moderatorów

chinese_bird
#2 Obserwator#

To nie o to chodzi, ja nie chcę tych całych kombinacji ze zwrotem, bo to uruchamia całą niepotrzebną procedurę. Ja tu widzę problem, właśnie w systemie ze strony Allegro. Ja to zamówienie bym powtórzył, ale już z włączonym LetyShops, czego nie zrobiłem.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@chinese_bird ale to nie Allegro zmieniło status, tylko sprzedający, lub jego bot

oznacz moderatorów

chinese_bird
#2 Obserwator#

I oto chodzi, by sprzedający nie miał takiej możliwości przez np. 10-15 minut.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tego nie zmienisz, tak działa system, rozwiązaniem może być dobrze się zastanowienie przed zakupem.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@chinese_bird dlaczego? to może w ogóle usunąć opcję anulowania zamówienia. 

oznacz moderatorów

PIKeRn
#10 Popularyzator#

Prawdopodobnie sprzedawca korzysta z zewnętrznego magazynu (fullfilment) i przekazał Twoje zamówienia do spakowania, a że ze te magazyny są ogromne i przerabiają dziesiątki tysięcy paczek dziennie to nikt nie będzie tej jednej szukał na paletach. Sprzedawca po złożeniu zlecenia zapewne już nie ma możliwości jego anulowania. Gdyby nie blokada opcji anulowania zakupu to mogłoby dochodzić do takich sytuacji, że sprzedawca zwróciłby pieniądze kupującemu który i tak by dostał anulowaną przesyłkę, a następnie nie chciał jej zwracać bo przecież anulowana. Nie wszyscy są uczciwi. Ale nawet jak by trafiło na uczciwego kupującego to koszt podróży w obie strony i tak w całości pokryłby sprzedający. 

Taki koszt błyskawicznego realizowania zamówień. 

oznacz moderatorów