Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o bezpośredni kontakt z obsługa klienta.
Otrzymałam wiadomość z księgowości o braku faktur za zakupy na Allegro, zapłacone kartą firmową.
Niestety moja asystentka nie ma ich w historii zakupów, z uwagi na dane wrażliwe przekazała mi, że mam się skontaktować z Państwem bezpośrednio.
Podaję nr tel:[edycja], proszę o tel.
Z poważaniem
Marta J[edycja]
@Client:131749184 możesz zamówić rozmowę telefoniczną lub skontaktować się z nami za pomocą formularza. Abyśmy mogli to sprawdzić i wyjaśnić konieczny będzie kontakt z konta, na którym złożono te zamówienia.
Zamawiam rozmowę telefoniczną
@Client:131749184 wyjaśniam to dla pewności: rozmowę telefoniczną możesz zamówić za pomocą formularza, nie można tego zrobić na tym forum.
@Client:131749184 tak dla jasności, jak byś nie rozumiał co pisze Monika, to aby zamówić rozmowę musisz kliknąć