Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakie powinny być moje następne kroki, jeżeli sprzedawca po mojej wysyłce przedmiotu ( spodnie rozeszły się w kilku miejscach podczas pierwszego założenia) - dodam że oczywiście nie były za małe. Sprzedawca w żaden sposób nie odnióśł się do tej reklamacji, nie uzyskałam zwrotu poniesionych kosztów a do tego użytkownik ten zawiesił swoje konto. Proszę o pomoc.
Próbuj rozwiązać problem przez Dyskusję, w której pomoże Ci pracownik Allegro. https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Możesz też poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Jeśli nic nie pomoże i sprzedawca nie będzie reagował mimo działań Allegro, wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z POK. W niektórych przypadkach kupujący w celu skorzystania z POK nie musi zgłaszać sprawy na policję.
@rehapunkt Sam sobie konta nie może zawiesić - to może zrobić tylko allegro za łamanie regulaminu w ten czy inny sposób. User może co najwyżej rozwiązać umowę z allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@rehapunkt poproś o pomoc rzecznika konsumenta jeśli to zakup od firmy 🙂
zawieszone konto to dyskusja nie pomoże tylko POK albo FK