Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę o pomoc..
Zaraz będzie drugi tydzień jak nie mam zamówionych produktów, ani zwrotu środków.
Kupiłam dwie rzeczy 14.11.2023 r., zakup opłacony z góry. Towar miał być u mnie 17 listopada. Paczka nie dotarła we wskazanym terminie. Wysłałam wiadomość do sprzedającego, dlaczego przesyłka jest opóźniona. Zero odpowiedzi w normalnym trybie. W piątek 17 listopada założyłam dyskusję z zapytaniem kiedy nastąpi wysyłka, i sama zadzwoniłam do sprzedawcy. W normalnym trybie nie odpowiadał na wiadomości.
Przez telefon zostałam poinformowana, że ma dużo zamówień i przesyłka powinna być w punkcie najpóźniej w poniedziałek. Później w dyskusji napisane, że będzie wysłana najpóźniej w poniedziałek (20.11).
We wtorek nadal brak kontaktu i nie widać listu przewozowego. Kompletna cisza w eterze...Zadzwoniłam i anulowałam zamówienie telefonicznie. Sprzedający napisał, że teraz czeka na anulowanie przez magazyn.
Poprosiłam o interwencję allegro i do wczoraj sprzedający miał czas na odp. i załączenie skanu przelewu potwierdzającego zwrot środków. Nadal nic zero informacji.
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/f5fcde7c-71f8-42a1-9755-e7478e8fc27e Tu jest link do założonej dyskusji.
Dzięki jeżeli ktoś przeczytał całość i bardzo proszę o pomoc, bo nie mam już siły na użeranie się telefoniczne, które i tak odbija się od ściany.
Pozdrawiam,
Aldona
@ravena_ jeżeli jutro nie otrzymasz wiadomości e-mail z powiadomieniem o zwrocie od sprzedającego, poproś w dyskusji o naszą pomoc. Nie martw się, możesz liczyć na nasze wsparcie!
Dzięki za przeczytanie i zainteresowanie 🙂
Już wczoraj minął termin na odpowiedź wyznaczony ze strony allegro dla sprzedającego. Zgodnie z ustaleniami jeżeli nie odpowie w terminie miałam poprosić Państwa o wsparcie.
Co też wczoraj uczyniłam...w dyskusji
Teraz widzę, że niedawno odpowiedział, że środki zostaną zwrócone najpóźniej jutro.
Szczerze mówiąc mam nadzieję, że to nie kolejna obietnica wyssana z palca i przeciąganie w czasie. Tak jak zwodzenie z wysyłką paczki.
Zależy mi na jak najszybszym załatwieniu sprawy, bo przyznam, że dawno nie spotkałam się z takim utrudnionym kontaktem ze strony sprzedawcy i mówiąc brzydko olewaniem kupującego.