anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prosze o pomoc w rozwiązaniu sporu ze sprzedającym

2258Marcin
#1 Nowicjusz#

Dzien dobry

Prosze o rozwiazanie sporu ze sprzedającym

LAMPA ZEWNĘTRZNA KINKIET OGRODOWY Z CZUJNIKIEM 12W
13326810307

Lampa przestała poprawnie działać, sprzedający zaproponował mi 20% zwrotu kosztów.
Ja za 20% nie kupię nowej lampy i nie naprawie obecnej.
Żądam wymiany na nową lub zwrot gotówki, pozwalający na zakup podobnej na innej aukcji.

Co więcej, pracownik Allegro źle odczytał moją prośbe i napisał, że ja proponuję 20%
NIe podobnego!!!!
Ja nie oczekuje 20%...
Ja potrzbuję sprawny produkt lub zwrot gotówki.

Proszę o skorygowanie wpisu na "przejdź do dyskusji"
No i proszę o pomoc w odzyskaniu środków lub wymiany lampy na sprawną.
Dziekuje
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

@2258Marcin W dyskusji napisz, że składasz reklamację i określ swoje oczekiwania - sprzedający ma 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na jej rozpatrzenie.
Odeślij towar do sprzedającego na adres podany do reklamacji.

Sprzedający może towar wymienić, naprawić lub zwrócić koszty zakupu i odesłania na reklamację.
Nie zgadzaj się na żadne 20% bo to jakiś absurd 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty skoryguj wypowiedź w dyskusji i wyraźnie napisz czego oczekujesz, sprzedajacy przy złożeniu 1 reklamacji z tytułu rękojmi może naprawić albo coś zaproponować, na 20% nie musisz się godzić ale jak chce naprawić to może.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@2258Marcin przepraszam za błąd osoby wypowiadającej si w dyskusji. Poprosiłam już o jej ponowne otwarcie i wypowiedź naszego pracownika ze sprostowaniem, poczekaj proszę na wiadomość w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów