Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry
Prosze o rozwiazanie sporu ze sprzedającym
@2258Marcin W dyskusji napisz, że składasz reklamację i określ swoje oczekiwania - sprzedający ma 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji na jej rozpatrzenie.
Odeślij towar do sprzedającego na adres podany do reklamacji.
Sprzedający może towar wymienić, naprawić lub zwrócić koszty zakupu i odesłania na reklamację.
Nie zgadzaj się na żadne 20% bo to jakiś absurd 🙂
Ty skoryguj wypowiedź w dyskusji i wyraźnie napisz czego oczekujesz, sprzedajacy przy złożeniu 1 reklamacji z tytułu rękojmi może naprawić albo coś zaproponować, na 20% nie musisz się godzić ale jak chce naprawić to może.
@2258Marcin przepraszam za błąd osoby wypowiadającej si w dyskusji. Poprosiłam już o jej ponowne otwarcie i wypowiedź naszego pracownika ze sprostowaniem, poczekaj proszę na wiadomość w tej sprawie.