Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 14.05.2019 dokonałem zakupu i opłaciłem go. Sprzedawca wysłał go do mnie, lecz nie odebrałem go. Transakcja nie została anulowana i pieniądze nie wróciły do mnie. Później nie mogłem zająć się tą sprawą. W ostatnich dniach skontaktowałem się ze sprzedawcą i usłyszałem, że nie mogą odnaleźć tej transakcji i sprawa jest (wg nich) przedawniona, więc nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Co mogę zrobić w tej sprawie?
Napisz tu a wyślą stosowaną wiadomość do sprzedającego: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@TOMAZOO28 Na Allegro już nic nie zrobisz po takim czasie. Dyskusja, pomoc Allegro i POK Cię już nie obejmą. Kontaktuj się z rzecznikiem konsumentów.
TOMAZOO28 nie odstąpiłeś od umowy to na jakiej podstawie pytasz się o zwrot środków . Dopełnij swojego obowiązku , a sprzedawca dopełni swojego .
@TOMAZOO28, czy chodzi o zamówienie nr 14440d92-767b-11e9-a296-fdbac50222d1?
Nie wiem czy to ten numer. Tego zamówienia nie ma już w mojej historii zamówień. Mam numer oferty: 7866435140