Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przedmiot wyslany na reklamacje,mineło 14 i cisza,jakie kroki mam podjac
Jeżeli sprzedający nie powiadomił o decyzji tzn. że reklamacja jest uznana. Otwórz dyskusję, tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź.
@carbumar Cześć. 🙂 Czy prowadzisz dyskusję z tym sprzedającym? Możesz tam opisać całą sytuację.
Nie moge otworzyć ponownie dyskusji,pierwsza dyskusja dotyczyla opóznienia wysylki i została zamknięta.
@carbumar potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr bd7cac11-f6c4-11ec-96de-0bb0959c92dd?
66b6d1d1-cfaa-11ec-b07a-f5421803d758 chodzi o ten nr,
@carbumar, zobaczę, czy ponowne otworzenie Dyskusji jest możliwe i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
?
@carbumar, nie możemy wznowić tej Dyskusji. Natomiast chcemy pomóc Ci w związku z reklamacją. Poprosiliśmy o podesłanie nam w korespondencji mejlowej potwierdzenia złożonej reklamacji i odesłania przedmiotu.
Sprzedajacy nawiazal kontakt,reklamacja zostala uznana,napisal cytuje -zleciliśmy zwrot wpłaty przez Allegro.
@carbumar, potwierdzam. 🙂 Sprawdziłam - sprzedający zlecił dziś zwrot w wysokości 59,44 zł.
Ok,dziekuje.
Mam jeszcze pytanie,czy sprzedawca musi zwrocic za przesylke dostarczoną w ramach reklamacji.
@carbumar tak.
To zależy od formy prawnej reklamacji.
Jeżeli złożyłeś ją z tytułu gwarancji (producenta/dystrybutora) Sprzedawca nie musi oddawać Ci kosztów wysyłki. Przy takiej reklamacji Sprzedawca jedynie pośredniczy miedzy Tobą a Gwarantem a sam czas rozpatrzenia reklamacji może trwać więcej niż 14 dni - w zależności od zapisów na karcie gwarancyjnej.
W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszty poniesione w związku ze złożoną reklamacją.