anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przekroczenie terminu 14 na rozpatrzenie reklamacji

kolo789
#7 Wielbiciel#

Witam.

 

Wklejam korespondencję ze sprzedawcą (firma).

 

 

27 sierpnia

Witam.
Po 4 miesiącach użytkowania dekoder się wyłączył i nie da się go ponownie włączyć.
Po wpięciu wtyczki do gniada sieci nie ma żadnej reakcji.
Chcę go reklamować z tytułu rękojmi, proszę o informację jak mam to zrobić.
Z poważaniem - Piotr.
12:09
 

 

Dzień dobry, wiadomość została zarejestrowana w naszym systemie. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Pozdrawiamy
12:15
 

 

 

29 sierpnia

Re: Pytanie o zakup: DEKODER TUNER TV NAZIEMNEJ HD DVB-T2 HEVC H.265 + 1 inny przedmiot
Dzień dobry,

Proszę zakupiony produkt odesłać do naszego sklepu. Urządzenie zostanie naprawione lub wymienione na nowe.

Adres:
Serwis i Reklamacje ...
.....
.....

Jak przygotować towar aby trafił do serwisu

Proszę paczkę zabezpieczyć tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.

Na paczce, w widocznym miejscu należy umieścić karteczkę z napisem "SERWIS".

Prosimy również w paczce umieścić informację z opisem problemu tak aby serwis miał punkt zaczepienia a cały proces reklamacyjny przebiegł szybciej, nie zapomnij dopisać swojego loginu allegro abyśmy mogli połączyć Twoją paczkę z zamówieniem.
 
 
 
 
Dzień dobry.
22:23
 
 
Dzień dobry, wiadomość została zarejestrowana w naszym systemie. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Pozdrawiamy
22:26
 
 
 
Dzień dobry. 14 września minęło 14 dni na reklamację odebraną przez państwa 31 sierpnia . Do tej pory nie otrzymałem żadne j wiadomości. W związku z tym oczekuję zwrotu kosztów za dekoder oraz za jego odesłanie.
22:29
 
19 września

 

Re: Masz nową wiadomość od użytkownika kolo789 w Centrum Wiadomości

Dzień dobry,
wysłałem właśnie ponaglenie do serwisu i czekamy tylko, aż serwis zewnętrzny wystawi mi korektę.

To kwestia 1-2 dni. Po otrzymaniu informacji z serwisu, niezwłocznie ją Państwu przekażę.
 
 
 
To tyle.
Paczkę wysłałem na koszt własny paczkomatem 14,69 zł.
Paczka została nadana 29 sierpnia, odebrana 31 sierpnia.
 
Nie miałem kompletnie żadnych informacji dopiero po tym jak napisałem ponownie do sprzedawcy 18 września oni odpisali mi 19.
 
Bardzo Proszę o pomoc, poradę czy sprzedawca może tak robić.
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Załóż mu dyskusję opisz problem i zażądaj zwrotu środków, po 14dni od złożenia reklamacji i braku odpowiedzi zostaje ona uznana, w dyskusji masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

kolo789
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję za mega szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Nie za bardzo wiem, o co Ci chodzi.

Po pierwsze - napisałeś sprzedawcy, że chcesz go reklamować z tytułu rękojmi - lepiej było napisać, że reklamujesz go z tytułu rękojmi. Sama "chęć z tytułu rękojmi " nic nie znaczy.

Czyli nie zareklamowałeś towaru z tytułu "rękojmi" - jeśli jednak  wypełniłeś stosowny formularz z odpowiednimi informacjami - to wklej go tutaj. I wtedy sprawa będzie jasna. 

To są 2 różne rzeczy - chęć reklamacji z danego tytułu nie jest równa decyzji o reklamacji z tego samego tytułu. 

- Czy odsyłając sprzedawcy towar dołączyłeś odpowiednie pismo reklamacyjne? 

- Czy wysłałeś sprzedającemu pismo reklamacyjne na e-mail?

- Czy w jakikolwiek sposób poinformowałeś sprzedającego o zgłoszeniu reklamacji (podparte jakimś pismem?). Wzory zgłoszenia reklamacji i żądań z tego tytułu są baz problemu dostępne w internecie.

Jak złożyłeś sprzedawcy odpowiednie pismo reklamacyjne (chęć reklamacji nic nie znaczy) - to czekaj na decyzje reklamacyjne sprzedawcy. Do 14 dni ma on się ustosunkować do złożonej reklamacji - w tym żądań kupującego. 

Jeśli nie wystosowałeś takiego pisma - a z tego co widzę to nie, to czekaj na decyzje sprzedawcy. 

Sprzedawca przyjął to po prostu jako zgłoszenie, odesłał do serwisu (wszyscy tak robią) , jak towar z serwisu powraca po ustawowym terminie (bo serwis ma 14 dni)- to rozpatrują reklamacje negatywnie, a potem pozytywnie (jak wróci naprawione z serwisu). I sprawa załatwiona. Tak samo jest przy zakupach w "zwykłym sklepie". Towar uległ uszkodzeniu w czasie gwarancji, jest odsyłany do serwisu w ramach gwarancji i dalej jest tak samo.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kolo789 z tekstu wynika, że sprzedawca uznał Twoja reklamacje. I zgodził się na zwrot pieniędzy. Teraz zostaje Ci czekać.

oznacz moderatorów

kolo789
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich.

Dopiero wróciłem z pracy i odpaliłem kompa.

Zgodnie z tym co mi zasugerował wczoraj

 
 
 założyłem dyskusję i już widzę środki za dekoder na koncie.
 Za nadanie paczki środki nie zostały mi zwrócone choć gdzieś czytałem że w takiej sytuacji powinien sprzedawca zwrócić koszty.  W zasadzie to mi wystarczy, wszystko trwało 3 tygodnie i 1 dzień. Ciekawe ile by to trwało jakbym nie "nagłośnił" sprawy. Bardzo wszystkim dziękuję za zainteresowanie i porady. Pozdrawiam.
oznacz moderatorów