anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przekroczony limit na karcie - w banku są ustawione poprawnie znacznie więsze limity.

ICMpoland
#1 Nowicjusz#

Proszę o informacje, czy nie występują jakieś problemy techniczne z płatnościami.
Od dłuższego czasu nie można robić zakupów zapisaną kartą płatnicza. Sprawdzone w banku, limity transakcyjne nie są przekroczone.

Proszę o sugestie

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ICMpoland nie mamy innych zgłoszeń na ten temat. Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z bankiem? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ICMpoland
#1 Nowicjusz#

jeszcze nie, ale Proszę wyjaśnić - o co mamy zapytać, skoro limit płatnoci internetowych jest ustawiony poprawnie w ustawieniach aplikacji bankowej.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ICMpoland być może z kartą jest jakiś inny problem, a jedynie komunikat o błędzie jest niepoprawny. Możesz też spróbować odpiąć tę kartę i ponownie ją dodać do konta. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów