Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam następującą sytuację ze sprzedającym. Dwukrotnie, w odstępie kilku miesięcy dokonywałam u sprzedawcy zamówienia. Dwukrotnie z zamówieniem był problem. Pierwszy raz nie wystawiłam oceny negatywnej, ponieważ był dostępny bezpłatny zwrot za pośrednictwem paczkomatów InPost a zwrot kosztów został wykonany błyskawicznie i bezproblemowo.
Za drugim razem otrzymałam etui do telefonu w innym kolorze, niż zamawiany. Nie dokonałam zwrotu ze względu na to, iż zamawiałam nie dla siebie i osoba, w której imieniu zamawiałam stwierdziła, że taki kolor jednak może być i nie chce czekać na wymianę.
Tym razem wystawiłam komentarz negatywny i poinformowałam sprzedawcę, że skoro dwa razy zamawiałam i dwa razy wystąpiły problemy, to dalszych zakupów w tym sklepie nie będę dokonywać.
Na co sprzedawca odpowiedział próbą przekupstwa. Czy takie praktyki są dopuszczalne na allegro?
"Rozumiemy Państwa rozczarowanie, oczywiście wina leży po naszej stronie i dołożymy wszelkich starań ,żeby zrekompensować Państwu naszą pomyłkę . Proponujemy wysłanie koloru granatowego na nasz koszt .
Proszę tylko o informację czy to w jakiś sposob Państwa usatysfakcjonuję . Pozdrawiam, Joanna"
@xyz96 Nie wiesz w jakim celu pytam, więc się nie udzielaj
@DarkStoorM Napisałeś swój komentarz publicznie, nie w prywatnej wiadomości do mnie, więc @xyz96 jak najbardziej może się udzielać.
@goth_n_loll Pytanie było skierowane do Ciebie, jaki jest jego kontekst niech pobocznych to nie interesuje. Po prostu zapytałem, nie musisz odpowiadać.
@DarkStoorM Nie muszę odpowiadać? Ach, dziękuję za pozwolenie na nie udzielanie odpowiedzi 🙂
@goth_n_loll Pewnie, że mogę 🙂 Dobrze, że nie wskazałaś tego numeru aukcji 🙂
@xyz96 A szkoda, że nie podała, chciałem sobie prześwietlić tego użytkownika, ale Ty zawsze przewidujesz, że udzielają się tutaj tylko sprzedawcy (ponoć to 99% Gadane, pewnie poparte badaniami), którzy bronią innych sprzedawców, o których jest mowa w wielu tematach i będą na siłę doszukiwać się jakichś szczegółów, żeby tylko znaleźć w nich winę kupującego.
Uwierz mi, że wcale by nie było tak jak piszesz - nie zlecieliby się obecni tutaj sprzedawcy, żeby tylko zrzucić winę na kupującego, bo dopatrzyli się jakiegoś małego szczegółu u sprzedającego, więc daruj sobie takie komentarze. To, że na zdrowy chłopski rozum takie rzeczy się reklamuje w pierwszej kolejności już możemy pominąć.
Widzę tylko jeden post, więc to nie powód do wielkich teorii spiskowych. Ale cóż, my tutaj tylko oszukujemy i bronimy przekrętów. Oczywiście tak sobie żartując, żeby sobie ktoś nagle czegoś nie pomyślał.
goth_n_loll Sprzedawca zaproponował Ci rekompensatę , przjmiesz czy nie to Twoja wola .
To nie jest rekompensata, poinformowałam już sprzedawcę kilka dni temu, że zwrotu nie będę dokonywać, ponieważ osoba w imieniu której kupowałam zgodziła się na inny kolor już po fakcie. Próba przekupstwa w zamian za usunięcie negatywa pojawiła się dzisiaj. Fakt iż nie zdecydowałam się na dokonanie zwrotu nie znaczy, że sprzedawca zasłużył na pozytywny komentarz. Nawet, gdyby zwrot został dokonany i otrzymałabym wymianę na towar tak jak zamówiłam w dalszym ciągu sprzedawca nie zasługuje na pozytywny komentarz, ponieważ nie jest to rozwiązanie problemu. Jeśli sprzedawca ma bałagan w magazynie, bałagan przy wysłaniu przesyłek lub pracowników nagminnie robiących "pomyłki" to niech zajmie się rozwiązaniem problemu u jego źródła, a nie łataniem dziur tak, jak GDDKiA zajmuje się łataniem dziur w drogach krajowych.
Dla jednych próba przekupstwa i "Ubij tego sprzedawcę", dla innych pomyłka i próba naprawienia sytuacji. Ja zaś - nie wiem. Jeśli PRZED wystawiieniem negatywa próbowałaś się kontaktować ze sprzedawcą i nie odpowiedział - ok, neg jak najbardziej słuszny. Ale jeśli nie próbowałaś nawet napisać słowa - nie wiem, reklamacji - a od razu walnęłaś nega, cóż. Miałaś prawo, ale jak dla mnie jest to postępowanie wątpliwe nieco. A ogólnie - jaki jest sens tego wpisu - nie wiem. Chcesz się utwierdzić w przekonaniu, czy postąpiłaś dobrze? To nie pomiogę, bo każdy z nas ma własne sumienie. Poinformować o "przekupstwie"? To jak dla mnie bez sensu, bo sprzedawca widać dba o firmę ( oczywiście - o kasę. bo każdy neg ma wpływ na jego zarobki) i zaproponował zadośćuczynienie. Chyba, że się chciałaś pochwalić, ale wtedy ten temat powinien wylądować na mydle..
"Chcesz się utwierdzić w przekonaniu, czy postąpiłaś dobrze? To nie pomiogę, bo każdy z nas ma własne sumienie." - @Vryko
Fantastycznie, teraz dowiaduję się, że do komentarzy na allegro należy podchodzić z religijną nabożnością. Trzeba wykonać rachunek sumienia przed wystawieniem oceny 😄
Ponieważ nie zrozumiał Pan, wytłumaczę Panu to jeszcze raz. Powód komentarza negatywnego jest prosty, otrzymałam nie taki produkt jaki zamawiałam i problem z zamówieniem wystąpił ponownie u tego samego sprzedawcy, poprzednim razem nie wystawiłam negatywa, ponieważ sprawa została rozwiązana bezproblemowo.
Prezentuje Pan typową mentalność sprzedawcy allegro, który uważa że kupujący ma prawo wystawić negatywny komentarz tylko pod warunkiem, gdy otrzymana przesyłka wybuchła mu w rękach. Nie drogi Panie, komentarze na allegro mają pomóc potencjalnym klientom w podjęciu decyzji, czy kupować u tego, czy poszukać tego samego produktu u kogoś innego. Wystawianie komentarza pozytywnego, podczas gdy dwukrotnie byłam rozczarowana zakupami u tego sprzedawcy byłoby zatajaniem prawdy przed następnymi użytkownikami rozważającymi zakupy u tego sprzedawcy.
@goth_n_loll Już samo powstrzymanie się od wystawienia negatywnego komentarza byłoby w tym przypadku zatajeniem prawdy 🙂 Dawniej, gdy sprzedawcy mogli jeszcze wystawić komentarze kupującym, nikt się nie powstrzymywał, nikt nie snuł rozważań, nikt nie słuchał głosów sumienia - wtedy było tak: za zasłużony negatyw, jeb - negatyw odwetowy, często kłamliwy, bez skrupułów, tak więc nie słuchaj tutaj sprzedawców, którzy stanowią zdecydowaną większość Allegro Gadane 🙂
@xyz96 A sprzedawcy nie wystawiali nigdy pierwsi komentarza. Prawda?
Otóż nie zawsze. Bo znam i takich, którzy uczciwie oceniali kupującego, nierzadko narażając się na odwet. I oni mieli serdecznie wy...walone na system SS i debilne nakazy Allegro. Generalizowanie jest złe. Bo tu poczułem się osobiście urażony.
@Vryko Podział jest wyraźny i się pogłębia, tak jak narodu polskiego.
@Vryko Wspominasz o promilu, norma była wszystkim znana. Jeśli byłeś w tej mniejszości, Ciebie przepraszam 🙂
@goth_n_loll Szanowna Pani, jak napisałem w swoim poscie - miała Pani prawo do wyrażenia swojej opinii. Ja przed wystawieniem takowej, szukam wszelkich innych dróg porozumienia i nie mszczę się na sprzedawcach. Ale to ja. Pani może robić, co się jej podoba. Nie mój biznes. A pisanie komuś, że czegoś nie zrozumiał, bywa problematyczne, z uwagi na to, że nie jesteśmy w stanie przeskoczyć własnych ograniczeń właśnie z uwagi na nie...
A na Allegro, w tym na grupach pomocowych, jestem ze 20 lat i widziałem już chyba wszystko.