Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zrobiłam przelew i nie dotarł do spezeda
Jaki typ przelewu? jaki masz status w "Moje zakupy" jeżeli opłacone to dostał.
@Client:101983737 A coś więcej? Przelew bezpośrednio na konto sprzedawcy, czy payU?
@Client:101983737 Cześć. Wybrałaś przelew tradycyjny, który księguje się do 4 dni roboczych.
Tradycyjny
Ale za księgowane mam od 24 Listopada wczoraj robiłam inny przelw też tradycyjny i dostali ode mnie . Jeśli anuluje to wrócą do mnie Pieniążki? Pozdrawiam
@Client:101983737 Jeśli chcesz anulować płatność, zrobisz to z poziomu zakładki Moje zakupy. Przy wybranej ofercie kliknij [anuluj płatność]. Następnie możesz ponowić płatność. Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za...
Dziękuję za pomoc