anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelew nie dotarł i co dalej

Client:101983737
#2 Obserwator#

Witam zrobiłam przelew i nie dotarł do spezeda

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Jaki typ przelewu? jaki masz status w "Moje zakupy" jeżeli opłacone to dostał.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:101983737 A coś więcej? Przelew bezpośrednio na konto sprzedawcy, czy payU?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101983737 Cześć. Wybrałaś przelew tradycyjny, który księguje się do 4 dni roboczych. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101983737
#2 Obserwator#

 Tradycyjny 

oznacz moderatorów

Client:101983737
#2 Obserwator#
Ale za księgowane mam od 24 Listopada wczoraj robiłam inny przelw też tradycyjny i dostali ode mnie . Jeśli anuluje to wrócą do mnie Pieniążki? Pozdrawiam
oznacz moderatorów

Client:101983737
#2 Obserwator#

Ale za księgowane mam od 24 Listopada wczoraj robiłam inny przelw też tradycyjny i dostali ode mnie . Jeśli anuluje to wrócą do mnie Pieniążki? Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101983737 Jeśli chcesz anulować płatność, zrobisz to z poziomu zakładki Moje zakupy. Przy wybranej ofercie kliknij [anuluj płatność]. Następnie możesz ponowić płatność. Tutaj znajdziesz więcej informacji: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:101983737
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów