anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelew tradycyjny - źle wpisane dane

rankodys
#8 Zapaleniec#

Witam, 

Kupiłem na aukcji przedmiot dla ojca który miał sobie opłacić przelewem tradycyjnym. Z racji tego że ojciec już leciwy i wszystko robi na przekór bo kiedyś było tak i tak, poza numerem konta PayU nie wpisał nic poprawnie. Przelew z tego co wiem zrobił w oddziale banku, ojciec nie ma rachunku w banku. To tak w skrócie.

Proszę mi teraz wytłumaczyć co robić, bo zakładam że sprzedawca nie otrzyma pieniędzy? Płatność jest w oczekiwaniu, czy coś w ten deseń. Czy jest szansa, że jakoś pieniądze dotrą do sprzedawcy dzięki pomocy Allegro? Czy pieniądze z automatu wrócą do oddziału banku z którego było nadanie? Czy też może coś muszę zrobić żeby pieniądze wróciły do banku?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys ach rozumiem. Niestety jeśli dane się nie zgadzają to przelew nie przejdzie. Poproszę od razu o konsultację tej płatności z operatorem PayU, czy Twój Tata posiada kopię druku z tym przelewem z banku?  Jeśli tak to czy mógłbyś podesłać zdjęcie tego druku na adres spolecznosc@allegro.pl? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Wysłałem maila ze zdjęciem o tytule jak w wątku. Niestety na obecną chwilę nie jestem w stanie wysłać lepszej jakości zdjęcia.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys dziękuję! Dostałam Twoją wiadomość, przekaże ją operatorowi płatności i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Dziekuje. Czekam w takim razie na wiadomość.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys już mam odpowiedź. Wpłata z powodu błędnego tytułu została zwrócona do placówki, z której został wykonany przelew. W tej sytuacji Twój Tata powinien udać się do placówki z tym potwierdzeniem wpłaty i otrzymać zwrot. 
Zamówienie jest nieopłacone, więc jeśli zależy Wam na nim to trzeba je ponownie opłacić. Można znów przelewem tradycyjnym, ale dane muszą być dokładnie takie jak na  wygenerowanym blankiecie, jeśli będzie jakiś błąd to przelew znów będzie cofnięty. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za szybką pomoc.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys jeszcze jedna ważna informacja, otrzymaliśmy potwierdzenie od operatora - zwrot został zlecony 25.03.2022r. Środki można odebrać w miejscu, w którym został zlecony przelew najwcześniej po trzech dniach roboczych od zlecenia, czyli 30 marca.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Bank twierdzi, że tych środków jeszcze nie otrzymali. Podobno taki zabieg trwa do 2-3 tygodni, według banku. Coś się da zrobić w takim przypadku?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys skonsultowaliśmy to dodatkowo z operatorem płatności i potwierdzili, że zaksięgowanie powinno trwać do 3 dni roboczych, więc do dzisiaj. 
Bardzo proszę o informację jeżeli jutro po godzinie 12:00 wciąż nie będzie środków do wypłaty.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Witam, nadal brak środków i bank dalej utrzymuje że pieniądze będą u nich do trzech tygodni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys bardzo mi przykro, że sprawa wciąż nie jest wyjaśniona. Przekazałam tą informację operatorowi płatności, wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

rankodys
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc i zaangażowanie. Czekam na informację w takim razie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rankodys widzę, że wczoraj moja koleżanka napisała e-mail (w sprawie nr 22371470) i zwrot wpłaty zostanie przekazany na podane przez Ciebie konto (po przekazaniu oświadczenia, o którym pisaliście). Dziękuję za Twoją cierpliwość i pozdrawiam serdecznie! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów