anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przelew tradycyjny - bank zagraniczny - niezaregistrowana oplata u odbiorcy

mshop1
#7 Wielbiciel#

Pozdrawiam!

Prosze o pomoc.

Kupilem na Allegro z opcja “przelew tradycyjny”.

Zaplacilem /dzis jest 8 dni temu/ posrednictwem aplikacji mojej banky /Revolut/ przelewem na podany Numer rachunku PayU /PEKAO/ - PL171240xxxx

Konto jest prowadzone w walucie Euro, ale mozna przelewac na pieniadze na konta nie prowadzone w Euro.

Jako referencje w aplikacji podalem Sort code /8-liczbowy numer/

Od Revolut mam wiadomosc: dotarlo do banku Odbiorcy - w ten sam dzien, jak pieniadze wyslalem.

Po 6-7 dniach dotarla do mnie wiadomosc od Allegro, iz jest artykul neoplacony.

Mam jeszcze czekac, albo zrobilem jakis blad?

Dziekuje za pomoc.

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, skonsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, prześlij nam, proszę, potwierdzenie płatności przez formularz, abyśmy mogli zweryfikować sprawę. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Jak mozno przez ten formularz "potwierdzenie płatności"? Spodzialambym sie mozliwosci dolaczenia zalacznika/screenshotu z komorki, okna Aplikacji banku, gdzie sa dane oplaty. Nie widze tam mozliwosci przyslac ten plik *.jpg.

W tym formularzu jest tylko pole: "Wpisz swoje pytanie"

Dzieki.

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, po wyborze odpowiedniej kategorii będziesz mógł dołączyć plik. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

na przyslanej prze Pani strone

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

wybierajac w sekcji "Wybierz temat kontaktu:" opcje "kupuje"

nie widze mozliwosci dolaczenia pliku do wiadowosci.

 

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, czy po wyborze zamówienia, którego dotyczy problem oraz po wyborze sposobu kontaktu wciąż nie możesz dołączyć pliku? 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Wciaz nie mozna, tak

Po wybraniu opcji "Zakup, którego dotyczy problem (opcjonalnie)

"Kolbowy ekspres ciśnieniowy Lelit Anna PL41TEM 1000 W srebrny/szary"

widze tylkop dwie pola:

Wpisz swoje pytanie

oraz "e-mail"

uzywam web Browser "Brave"

Nie wie czy probujac Google Chrome sie cos zmieni?

Moge sprobowac

oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Skontaktuj się

Dzień dobry, Miloš

W czym możemy Ci pomóc?

Temat kontaktu

  • Kupuję
Zmień

Wpisz swoje pytanie

Wiadomość

Opisz szczegółowo, w czym możemy Ci pomóc.

e-mail

Podaj e-mail, na który chcesz otrzymać od nas odpowiedź.

Zakup, którego dotyczy problem(opcjonalnie)

  • mshop1_0-1743510937046.jpeg

     

    Kolbowy ekspres ciśnieniowy Lelit Anna PL41TEM 1000 W srebrny/szary
Zmień
Anuluj
oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

< oto jest to co widze na monitorze.

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@mshop1

Jeżeli był to przelew SWIFT, to opłata za niego mogła pochłonąć nawet cała kwotę przelewu.

A przelewy zagraniczne standardowo realizowane są w trybie SHA, czyli opłata dzielona jest pomiędzy nadawcą a odbiorcę. Przelew powinien być zlecony w trybie OUR (opłatę ponosi nadawca). 

oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Nic z tego:
"Jeżeli był to przelew SWIFT, to opłata za niego mogła pochłonąć nawet cała kwotę przelewu.

A przelewy zagraniczne standardowo realizowane są w trybie SHA, czyli opłata dzielona jest pomiędzy nadawcą a odbiorcę. Przelew powinien być zlecony w trybie OUR (opłatę ponosi nadawca)."

nie wchodzi w rachube.

 

Macie /Allegro/ na koncie w banku cala kwote ktora zawiera cene produktu plus koszt dostawy.

 

"

oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Rownako nie widze opcji dolaczenia plik/ow/ rowniez ani w Google Chrome browserze.Screenshot_20250401_142303_Revolut.jpgScreenshot_20250401_142250_Revolut.jpg

oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

mam ciagniety plik /pdf/ transaction confirmation, potwierdzajacy transakcje.

Moge go przyslac, tylko nie wiem na jaki email i z jakim naglowkem.

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, w takim razie wybierz, proszę, kontakt przez wiadomość e-mail - będziesz mógł później dołączyć załącznik w mailu. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mshop1
#7 Wielbiciel#

Mogla by tutaj na Aleggro Gadane Pani napisacz ten mail,

bo ja go tutaj: https://about.allegro.eu/pl/contact-0 i rowniez ani nigdzie indzie nieznalezlem.

Dziekuje sedecznie.

oznacz moderatorów

julienail
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mshop1, skontaktuj się przez formularz, wybierając kontakt mailowy, wówczas po odpowiedzi będziesz mógł załączyć plik w wiadomości e-mail. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów